دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سی و چهارمین شماره ماهنامه قلک ویژه ۳ تا ۷ ساله‌ها اردیبهشت‌ماه ۹۶ منتشر شد.

ماهنامه قلک

- گلک: در صفحه گلک، گل «همیشه بهار» معرفی و شرایط نگهداری این گل آموزش داده شده است.
- آی قصه‌قصه‌قصه: داستان این شماره درباره یک سگ است که پن‌کیک دوست دارد و وقتی به او پن‌کیک می‌دهیم، عسل هم می‌خواهد که با آن بخورد. عسل که می‌خورد، دستش نوچ می‌شود، پس می‌خواهد به حمام برود و....
- خدا جونم: در این صفحه گفت وگوی یک کودک با خدا به زبان شعر درج شده است که از خیس شدن کفش‌هایش در باران شکایت می‌کند.
- کمیک‌استریپ طنز قصه‌های من و بچه‌هام: در این شماره می‌خوانیم که پدر خانواده برای آتش‌نشان شدن امتحان می‌دهد اما متوجه می‌شود که این شغل برای او مناسب نیست و آتش‌نشانی شغل سختی است.
- دست بزنیم به کاری، کوله‌ی پاره، بیا بازی، داستان بانک و.... از دیگر مطالبی است که در این شماره از ماهنامه قلک می‌خوانید.
- نویسندگان، شاعران و مترجمان این شماره قلک عبارتند از: مریم هاشم‌پور، مینا قنواتی، شهرام شفیعی، کیومرث شریف‌مقدم، آرتمیس آزاد، طیبه شامانی، سعیده موسوی‌زاده، زهرا شاهی و اردشیر مرادی.
- طرح روی جلد این شماره را الهه بهین تصویرگری کرده است. تصویرگران و عکاسان این شماره عبارتند از: طاهره شمسی، سارا طیب‌زاده، سام سلماسی، آرتمیس آزاد، عسل حاذقی، شهرام شیرزادی و ویدا کریمی.
- کودکان می‌توانند از طریق نرم‌افزار «واقعیت افزوده» layar، فایل صوتی اشعار و قصه‌های قلک را به صورت رایگان تا پایان اردیبهشت‌ماه بشنوند.

ماهنامه قلک اولین نشریه‌ای است که با هدف بهبود سبک زندگی اقتصادی و آموزش مفاهیم این حوزه به خردسالان 3 تا 7 سال منتشر می‌شود. امیر لعلی مدیرمسئول این نشریه است، الهام تقی‌پور، مدیر داخلی، معصومه یزدانی، کارشناس داستان و زهرا موسوی کارشناس شعر آن.

علاقه‌مندان جهت دریافت اشتراک این ماهنامه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 88904616 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 368395

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha