سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مهین بهرامی ادیب و هنرمند و نویسنده داستان‌ که چند مدتی با سرطان ریه دست و پنجه نرم می‌کرد، روز سوم اردیبهشت درگذشت.

محمد متوسلانی - همسر میهن بهرامی - با اعلام این خبر به ایسنا گفت: ایشان در تابستان سال گذشته به صورت ناگهانی متوجه سرطان ریه شدند. همان زمان پزشکان گفتند عارضه قلبی هم دارد. مدتی در بیمارستان بستری بود و بعد به منزل آمد. اسفندماه نیز دچار شکستگی پا شد وقتی او را به بیمارستان انتقال دادیم، پزشکان پس از نمونه‌برداری از ریه به ما گفتند تمام ریه او را لکه‌های سیاه فراگرفته است. آن‌ها صلاح ندیدند که در این وضعیت عمل شود؛ بنابراین او را به خانه منتقل کردیم تا این‌که دو سه روز پیش حالش وخیم شد. او را به بیمارستان دی منتقل کردیم، اما متاسفانه بعدازظهر امروز (یکشنبه، سوم اردیبهشت) ساعت ۱۶ از دنیا رفت.

این کارگردان سینما افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری روز سه‌شنبه (پنجم اردیبهشت) خواهد بود. الان آقای اصغر همت و بچه‌های تئاتر پیگیر مراحل خاکسپاری در قطعه هنرمندان هستند.

متوسلانی همچنین گفت: مراسم ختم مهین بهرامی روز پنجشنبه ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ در مسجد الرضا برگزار می‌شود.

همشهری آنلاین درگذشت این بانوی ادیب وهنرمند را به جامعه فرهنگی و همسر هنرمندشان و تسلیت گفته و برای ایشان آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر آرزو دارد.

کد خبر 368037

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha