همشهری آنلاین: ۱۳ پروژه بهداشتی و درمانی مازندران با اعتبار ۳۵۲ میلیارد ریال، با حضور وزیر بهداشت به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

 به گزارش ايرنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی، به همراه رئیس جمهوری و هیات دولت وارد ساری مرکز مازندران شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : کلینیک‌های ویژه و تخصصی درمانی در شهرستان‌های رامسر ، سوادکوه ، فریدونکنار ، محمودآباد ، نکا ، نور و نوشهر از جمله این طرح‌ها است.

قاسم جان بابایی افزود : برای ساخت این کلینیک‌ها که ارائه کننده خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به شهروندان هستند ، بیش از 210 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

وی احداث و تجهیز اورژانس و بلوک زایمانی در بیمارستان‌های زیراب و تنکابن ، تجهیز سی تی اسکن و فلورسکوپی بیمارستان امام خمینی (ره) ساری ، احداث و تجهیز آی سی یو بیمارستان تنکابن ، توسعه و تجهیز اورژانس بیمارستان‌های محمودآباد و رامسر را از دیگر پروژه‌هایی برشمرد که در سفر رئیس جمهور وهیات دولت به مازندران به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران میزان اعتبار صرف شده برای اجرا این پروژه ها را 142 میلیارد ریال اعلام کرد.

از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید در سال 92 تاکنون حدود 122 هزار متر مربع به فضای بهداشتی و درمانی مازندران اضافه و برای ساخت این فضاها 6 هزار میلیارد ریال هزینه شد.

همچنین 130 هزار متر مربع فضای بهداشتی و درمانی با اعتبار حدود 7 هزار میلیارد ریال هم در مازندران در دست ساخت است.


دولت یازدهم با اجرای طرح تحول نظام سلامت، سالانه 10 هزار میلیارد ریال برای درمان مردم مازندران هزینه می‌کند.

در دومین سفر رئیس جمهوری به مازندران 43 پروژه با صرف هزینه 33 هزار و و 870 میلیارد ریال در مازندران به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 366650

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha