همشهری آنلاین: موضوع صدور مجوز دولت پاکستان برای محلق شدن فرمانده سابق ارتش این کشور به ائتلاف خودساخته عربستان به عنوان فرمانده این ائتلاف، این روزها،به موضوع داغ رسانه های این کشور تبدیل شده و اختلاف نظر میان مقام های دولتی پاکستان نیز درخصوص صدور این مجوز جنجالی، آشکار است.

اختلاف نظر مقامات دولتی پاکستان درخصوص فرماندهی ژنرال شریف بر ائتلاف عربستان

به گزارش ایرنا، درحالی که 'ناصر خان جنجوعا' مشاور امنیت ملی دولت پاکستان امروز از فرماندهی ژنرال راحیل شریف بر ائتلاف تحت رهبری عربستان استقبال کرد، عبدالقادر بلوچ وزیر امور مناطق مرزی پاکستان، روز گذشته ضمن مخالفت تلویحی با این تصمیم، به صراحت گفت اگر ژنرال راحیل شریف فرماندهی ائتلاف تحت رهبری عربستان را عهده دار شود، محبوبیت و احترام و آبرویی را که در داخل پاکستان برای خود جمع کرده بود، همه را یکجا از دست خواهد داد.

ناصرخان جنجوعا امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اگر ژنرال راحیل شریف به فرماندهی ائتلاف نظامی (تحت رهبری عربستان) منصوب شود، این انتصاب باعث تقویت وحدت در جهان اسلام خواهد شد.

مشاور امنیت ملی دولت پاکستان گفت: ژنرال راحیل شریف در پست فرماندهی این ائتلاف، از تجربه و دانش خود برای از بین بردن سوءتفاهم ها در میان اعضای جهان اسلام استفاده خواهد کرد و این انتصاب حتی به نفع کشورهای مسلمان مخالف ائتلاف نظامی تحت رهبری عربستان خواهد بود.

خواجه آصف وزیر دفاع پاکستان اخیرا اعلام کرد دولت این کشور مجوز لازم را برای پیوستن ژنرال 'راحیل شریف' فرمانده سابق ارتش پاکستان به ائتلاف نظامی تحت رهبری عربستان به عنوان فرمانده این ائتلاف، صادر کرده است.

 

کد خبر 365645

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha