همشهری آنلاین: جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت : سربازان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، زمینه سازان آرامش برای کشور و نظام هستند.

سربازان

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی روز دوشنبه در نهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع ) جوان سرباز آجا با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس افزود: سرباز در آموزه های دینی و نگاه ملی، عنصر و عامل مقدس و سربازی ، عملی مقدس به شمار می آید.

وی خاطرنشان کرد: نگاه اسلام به سرباز و سربازی یک نگاه مقدس است زیرا سربازی یک کار مقدس محسوب می شود .
وی افزود: یکی از مهم ترین دستاوردهای سرباز میهن اسلامی ایفای نقش در تولید امنیت ملی و پاسداری از تمامیت ارزی کشور است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: اگر امنیت نباشد در واقع زندگی نیز نخواهد بود و هیچ چیزی سر جایش قرار نخواهد گرفت همانند برخی کشورهای همسایه که متاسفانه دچار این مشکل هستند.

محمد حسنی اظهارکرد: برخی کشورها در دنیای تکنولوژی و توسعه فناوری و دنیای انفجار اطلاعات به دلیل نبود همین امنیت، رکورد دار بیسوادی هستند زیرا مدارس آنها تبدیل به سنگر شده است.

محمد حسنی تاکید کرد: نیروهای مسلح تولید کننده امنیت ملی هستند و در کنار آن سهم بزرگی مربوط به وجود سربازان دلاور است .

وی خاطرنشان کرد: از دیگر دلایل قداست سربازی در رهاورد ملی نقش آنان در بازدارندگی در تهاجمات دشمن به میهن اسلامی است زیرا دشمنان زمانی به یک کشور حمله می کنند که به این نتیجه برسند آن کشور نیروهای مسلح ندارند.

وی گفت: کشور ایران کشور تربیت شدگان مکتب عاشوراست زیرا از دستآوردهای خود به خوبی حمایت و پاسداری می کنند.

وی تاکید کرد: سربازان اسلام آنچنان نقشی دارند که دشمن، جرات تکرار اشتباه صدام را نمی کند و این مهم از رهاوردهای ملی است.

جانشین عقیدتی سیاسی ارتش گفت: سربازان در حفظ این نظام اسلامی نقش بی بدیلی دارند زیرا حفظ نظام اسلامی به تک تک افراد واجب است. سربازی فرصتی طلایی است که باید از لحظه به لحظه آن به خوبی استفاده کرد.

نهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع ) جوان سرباز آجا روز دوشنبه در باغ موزه دفاع مقدس برگزارشد.

کد خبر 364174

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha