مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴
۰ نفر

برف و سرما در روزهای گذشته میهمان مناطق مختلفی از کشور شد. راه‌های بسیاری را بست و حتی در جاده فیروزکوه قربانی گرفت. تهران نیز در روزهای گذشته برفی بود.

بنابراين در روزهاي برفي پايتخت بيش از 1280دستگاه خودرو و بيش از 3هزار نيرو براي انجام عمليات برف‌روبي در آماده‌باش كامل به سر مي‌بردند. قائم‌مقام معاونت خدمات شهري شهرداري تهران از آمادگي كامل نيروها و تجهيزات شهرداري تهران در هنگام بارش نزولات آسماني خبر داد و گفت: بيش از 1280دستگاه خودرو و نزديك به 3000 نيرو براي عمليات برف‌روبي در آماده‌باش كامل بودند.

منصور باقرصاد با اعلام اين مطلب در تشريح عمليات برف‌روبي در تهران گفت: خوشبختانه از اوايل روز پنجشنبه شاهد نزول رحمت الهي در شهر بوديم و در اين راستا به‌دليل آمادگي كامل همه مناطق22گانه خصوصا مناطق شمالي تهران عمليات برف‌روبي توسط نيروها، امكانات و تجهيزات لازم به خوبي صورت گرفت.

باقرصاد در ادامه افزود: بيش از 1280دستگاه خودرو و نزديك به 3000 نيروي خدمات شهر، فضاي سبز و رفت و روب براي عمليات برف‌روبي در آماده‌باش كامل بودند. وي با اعلام اينكه علاوه بر اين بيش از 158ايستگاه پشتيبان در سطح شهر تهران فعاليت مي‌كنند، گفت: انجام عمليات برف روبي با ماشين آلات تخصصي برف‌روبي، شن‌پاش و محلول‌پاش و بيش از 6000مخزن شن و نمك در شهر تهران صورت گرفته است. باقرصاد خاطرنشان كرد: اكنون مناطق 22گانه به پاكسازي معابر درجه 2 و 3 مي‌پردازند، تا در اين راستا نيز مشكلي براي تردد شهروندان وجود نداشته باشد.

کد خبر 360880

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha