همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز این نیرو زنده و پویاست و از نظر تجهیزات و توانایی مقابله با تهدیدات سخت دشمن هیچگونه کاستی وجود ندارد.

حسن شاه صفی

به گزارش نیروی هوایی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان PC - 6 عنوان کرد و گفت: اساتید پروازی و کارکنان خدوم و زحمت کش نهاجا مایه آبرو و عزت این نیروی الهی هستند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی هوایی نخستین نیرویی بود که مورد تحریم قرار گرفت اما همت و تلاش مردانی که در آن روزها ایستادگی کردند امروز هم از این نیرو، نیرویی زنده، مقتدر و پویا ساخته است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: امروز دشمنان متوجه شده اند که جنگ سخت و تحریم در برابر اراده و عزم ملت ها پاسخگو نیست از این رو وارد عرصه جنگ نرم شده است.

وی تهاجم فرهنگی را مخرب ترین نوع حمله به یک ملت برشمرد و اظهار داشت: لازم است در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از همه ظرفیت ها و توان موجود در جهت مقابله استفاده شود.

در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان PC-6 امیر سرتیپ دوم خلبان منصور محمدی فرمانده پایگاه شکاری ترابری شهید دوران، جمعی از فرماندهان و مسئولین و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند که در پایان این مراسم از استاد خلبانان، کارکنان فنی، خلبانان تازه فارغ التحصیل شده و نیز خانواده شهید روستا و شهید عفیفی پور تقدیر شد.

کد خبر 359702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha