همشهری آنلاین: جانشین معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ایران با اقتدار در حال رصد تمامی مرزهای کشورمان به صورت شبانه روزی هستند و در صورت هر گونه تعرضی برای پاسخی کوبنده و دندان شکن به دشمنان آماده اند.

عملیات

امیر سرتیپ خلبان سید محمد علوی امروز (جمعه) در گفت وگو با ایرنا افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند و آگاه باشند که در صورت کوچکترین تعرض به خاک کشورمان، پاسخی کوبنده از طرف نیروهای مسلح دریافت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مرزهای آبی و خاکی کشورمان به صورت شبانه روز توسط نیروهای مسلح در حال رصد است، خاطر نشان کرد: برگزاری ششمن رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت که طی روزهای گذشته برگزار شد، تنها گوشه ای از توان نیروهای مسلح به خصوص نیروی هوایی ایران را به نمایش گذاشت.

امیر علوی با بیان این که کمتر نیروی هوایی در کشورهای دنیا پیدا می شود که رزمایشی در این حد و اندازه طرح ریزی و اجرا کند، گفت: واقعا جرات می خواهد که برای هر نوع هدفی یک نوع خاص مهمات مشخص شده و توسط جنگنده ها در صحنه عملیات مورد استفاده قرار گیرد که نیروی هوایی ارتش در این رزمایش با اقتدار کامل به این اهداف دست یافت.

وی با بیان اینکه پیام این رزمایش برای کشورهای دوست، صلح و دوستی و برای دشمنان بازدارنده خواهد بود، تصریح کرد: نیروی هوایی کشورمان به درجه ای از ارتقاء رسیده که می تواند اهداف را به صورت نقطه ای مورد هدف قرار دهد و با مهمات هوشمند و ارتقاء یافته ای که به دست جهاد خود کفایی نیروی هوایی ساخته شده است، هر هدفی را منهدم کنند.

امیر علوی با تاکید بر اینکه نیروی هوایی مقتدری داریم که به راحتی می‌تواند در مقابل همه تهدیدات ایستاده و مقابله کند، افزود: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار ایستاده و آماده پاسخ به هر تعرضی است.

ششمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت طی این هفته در منطقه انارک اصفهان با حضور فرماندهان کشوری و لشکری برگزار شد.

کد خبر 350057

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha