همشهری آنلاین: پرسپولیس با پیروزی پر گل مقابل فولاد در اهواز توانست ضمن حفظ صدر جدول فاصله‌ خود با تراکتور را به چهار امتیاز برساند.

پرسپولیس

سرخپوشان پايتخت در هفته هفدهم ليگ در شرايطي به مصاف تيم پرقدرت فولاد خوزستان رفتند كه از طرفي چند بازيكن ثابت خود را در اختيار نداشتند و از ديگر سوي رقيب آنها، تراكتورسازي، بار ديگر متوقف شده بود.

شاگران برانكو در دقيقه دوم بازي توانستند با ضربه سر طارمي نخستن گل را به ثمر برسانند و در ادامه بازي بيشتر از حريف ميدان‌دار باشند. اين مهم باعث شد تا در ده دقيقه بعد، وحيد اميري گل دوم تيم‌اش را به ثمر برساند. در اين نيمه به رغم تلاش فولادي‌ها و به ويژه ساسان انصاري، خوزستاني‌ها نتوانستد چندان خطر آفرين جلوه‌ كنند و در مقابل بازيكنان پرسپوليس چند موقعيت ديگر نيز خلق كردند كه نتيجه نداد.

نيمه دوم نيز با شوك سفيد پوشان پرسپوليس به سرخ‌هاي اهوازي همراه بود. در دقيقه 48 علي عليپور براي مرتبه سوم دروازه فولاد را باز كرد در اين نيمه شاگردان برانكو به مانند نيمه نخست چندين موقعيت مناسب ديگر هم خلق كردند كه نتيجه نداد. اما فولادي‌ها نيز بر خلاف نيمه اول، در بخش دوم بازي خوش درخشيدند و چندين موقعيت جدي به وجود آوردند كه هنرنمايي بيرانوند مانع از باز شدن دروازه اين تيم شد.

پرسپوليس با اين پيروزي 38 امتيازي شد و صدر جدول را براي خود حفظ كرد. فولاد نيز با اندوخته 23 امتيازي خود در جايگاه هشتم ايستاد.

کد خبر 359200

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha