مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۵
۰ نفر

جرایم صورت گرفته در متروی تهران نسبت به سال گذشته ۳۶درصد کاهش یافته است.

 اين خبر را مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران در مراسم افتتاح ايستگاه انتظامي در متروي شهيد بهشتي گفت و تصريح كرد:‌ ايمني و امنيت مسافران از مهم‌ترين مسئوليت‌ها و دغدغه ما در متروي تهران است و اين امر به مدد همكاري و همراهي نيروي انتظامي در مترو محقق شده است. به‌گفته محمد احمدي بافنده، ارزشمندترين كار، خدمت به مردم است و هيچ زباني قادر به ستايش اين خدمت نيست. مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران با بيان اينكه تلاش‌هاي نيروي انتظامي در سطح كشور قابل تقدير و ستايش است، گفت: احساس امنيت براي سيستم حمل‌ونقل عمومي پرترددي چون متروي تهران بسيار پراهميت است و خدا را شاكريم كه با همكاري بسيار مناسب مترو و پليس اين امنيت تا حد زيادي محقق شده است.

در ادامه اين مراسم سرهنگ علي راقي نيز از همكاري شركت بهره‌برداري مترو براي احداث دهمين ايستگاه انتظامي در مترو قدرداني كرد و گفت: مسئولان شهري براي احداث ايستگاه‌هاي مترو و تأمين آسايش مسافران زحمت زيادي مي‌كشند و خوشبختانه امروز تمام شهروندان تهراني با آرامش‌خاطر و با امنيت كامل وارد مترو مي‌شوند. فرمانده يگان انتظامي مترو با اشاره به اينكه ايستگاه شهيد بهشتي هسته اصلي ايستگاه‌هاي مترو است، افزود: ايستگاه انتظامي احداث شده در اين ايستگاه به‌طور ۲۴ساعته به مردم خدمات‌رساني مي‌كند. سرهنگ راقي از كاهش وقوع جرائم در متروي تهران خبر داد و گفت: ميزان جرائم در مترو نسبت به سال گذشته ۳۶درصد كاهش داشته و اين نشان از امنيت بالاي شهر زيرزميني دارد. وي گفت: امكانات و تجهيزات فني مناسب مترو و گشت‌هاي نامحسوس پليس باعث شده تا متروي تهران از معضلات كمتري نسبت به سطح شهر برخوردار باشد و حتي ميزان سرقت‌هاي گزارش شده با توجه به وسعت و تعداد ايستگاه‌ها بسيار كم است.

  • احداث ۱۲ ايستگاه انتظامي در مترو

معاون امور ايستگاه‌هاي شركت بهره‌برداري متروي تهران نيز گفت: سفر سريع و ايمن مهم‌ترين اصل ما در متروي تهران است و با همكاري نيروي انتظامي، موفق به ايجاد امنيت بسيار خوبي در شهر زيرزميني شده‌ايم. كعبي‌فرد با اشاره به اينكه با افتتاح ايستگاه انتظامي شهيد بهشتي تعداد اين مراكز در متروي تهران به ۱۲ رسيد، خاطرنشان كرد: ايستگاه‌هاي متروي صادقيه، علم و صنعت، امام‌خميني، تجريش، قائم، شاهد، بوستان ولايت، كلاهدوز، ترمينال‌جنوب، انقلاب، دروازه‌دولت و شهيد بهشتي داراي ايستگاه نيروي انتظامي هستند. وي افزود: به‌زودي شاهد افتتاح اين مركز در ايستگاه شريعتي هم خواهيم بود. به‌گفته وي تجهيز ايستگاه‌هاي انتظامي مترو توسط معاونت امور ايستگاه‌هاي شركت بهره‌برداري متروي تهران انجام شده است.

کد خبر 357699

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha