سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
۰ نفر

درپی تحریف سخنان شهردار تهران ازسوی یک روزنامه که نسبت به ادعای ترافیک ساختگی واکنش نشان داده بود، یک عضو شورای شهر نیز همان تحریف را مبنا قرار داد و از شهردار تهران انتقاد کرد که چرا او گفته است طراح ادعای ترافیک ساختگی انسان نیست.

اين در حالي است كه قاليباف در مراسم بهره‌برداري از 65 واگن مترو گفته بود جعل عبارت ترافيك ساختگي به عقل جن هم نمي‌رسد و سپس تصريح كرده بود كسي كه چنين كاري (ترافيك ساختگي ) انجام دهد، نمي شود اسم او را حتي انسان گذاشت! رحمت‌الله حافظي كه خود اولين بار در توييتر مدعي ترافيك ساختگي شده بود، روز گذشته در صحن شورا در اين رابطه سعي كرد تا اين موضوع را به موضوعات ديگري كه در حوزه نقد عملكرد مديريت شهري است تسري دهد و اظهار داشت: ‌آقاي شهردار حق با شماست! برخي اعضاي شوراي شهر انسان نيستند چرا كه هيچ انساني نمي تواند اجحاف به مردم و انحرافات از مصوبات شورا را ببيند.

اظهارات عجيب اين عضو شورا در حالي مطرح شد كه فيلم سخنان شهردار نيز در فضاي مجازي وجود دارد.روزنامه اي كه ديروز برداشت مشابه اين عضو شورا را در صفحه اول خود منتشر كرده بود در عين حال اين سخن شهردار را در مقابل اظهارات رئيس‌جمهور خطاب به منتقدانش گذاشت و بدين ترتيب تلاش كرده بود تا از اين تقابل، توهين آميز بودن سخن شهردار را ثابت كند.

در همين رابطه ناصر اماني معاون شهردار نيز در جلسه شورا در اين رابطه تصريح كرد: شهردار تهران چنانكه رئيس محترم شوراي شهر نيز تاييد كردند به منتقدان و همچنين اعضاي شوراي شهر توهين نكردند. شايد برخي حضور آقاي قاليباف را در شهرداري برنتابند اما اين دليل نمي شود كه سخنان ايشان را تحريف كنند.

کد خبر 357679

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha