همشهری آنلاین: روسیه اعلام کرد: مقام‌های حزب دمکرات آمریکا پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در حال انتقام گرفتن از دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب هستند.

مسکو: حزب دمکرات از ترامپ انتقام می گیرد

به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه گفت: چنین می نماید که مقام های دمکرات آمریکا سعی می کنند با تصمیم هایی که می گیرند، از ترامپ برای پیروز شدن در انتخابات انتقام بگیرند.

خانم ماریا زاخارووا روز شنبه با اعلام این موضوع در گفت وگو با خبرگزاری روسیا سگودنیا به تلاش های دولت کنونی آمریکا برای ضربه زدن به روابط با روسیه اشاره و اظهار کرد: باراک اوباما و نزدیکان وی حتی در روزهای پایانی کار دولت خود از تلاش برای ضربه زدن به روابط واشنگتن و مسکو چشم پوشی نمی کنند.

مقام روسی ادامه داد: شواهد موجود چنین نشان می دهد، در شرایطی که کمتر از یک ماه به آغاز حکومت ترامپ زمان باقی مانده است، دمکرات ها سعی می کنند با تصمیم گیری های غیرمسئولانه و بی اساس از وی انتقام بگیرند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه به عنوان نمونه ای از این اقدام ها، به تصمیم های دولت اوباما برای تحویل تسلیحات سنگین به گروههای مسلح ضدسوری اشاره کرد.

اوباما به تازگی قانونی را امضا کرده که در آن تحویل تسلیحات پدافند هوایی دوش پرتاب به تروریست های ضدسوری که از سوی آمریکا معارضان سوری میانه رو معرفی می شوند، پیش بینی شده است.

وی همچنین محدودیت تحویل تسلیحات و جنگ افزارها و مهمات به متحدان آمریکا در سوریه (تروریست های ضدسوری) را هم لغو کرده است.

 

کد خبر 357268

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha