همشهری آنلاین: آیت الله مکارم شیرازی گفت: یکی از مشکلات بیمه‌هاست که سر ماه که می‌شود پول بیمه را می‌گیرند اما خدمات آن چنان مطلوب نیست، باید بیمه‌ها مطالبات را پرداخت کنند. اینکه بیمه‌ها پول را به موقع می‌گیرند چرا به موقع مطالبات را نمی‌دهند؟

ایت الله مکارم شیرازی

به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی، در دیدار وزیر بهداشت با ایشان گفت: احداث بیمارستان فرقانی و تکمیل آن بسیار مهم بود و گره ای باز شد و از سوی دیگر از شما و رئیس جمهور که توجه به قم دارید تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: قم مرکز جهان تشیع است و میلیون‌ها نفر به این شهر رفت و آمد دارند و خدمت به قم خدمت به جامعه تشیع است و به همین اندازه که قم به جامعه خدمت می‌کند باید به همان میزان هم خدمت شود.

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: امیدواریم که آن بیمارستان هزار تختخوابی نیز در این دولت ساخته شود و اینکه 800 تخت بیمارستانی تا پایان این دولت به قم اضافه می‌شود بسیار کار ارزشمندی است.

وی گفت: در مجموع مردم به مسائل پزشکی خوشبین هستند، بیمارستان‌ها که می رویم با سابق فرق کرده و پول کمتری می‌گیرند و خدمات‌رسانی می‌کنند.

این مرجع تقلید افزود: یکی از مشکلات بیمه‌هاست که سر ماه که می‌شود پول بیمه را می گیرند اما خدمات آن چنان مطلوب نیست، باید بیمه‌ها مطالبات را پرداخت کنند. اینکه بیمه‌ها پول را به موقع می‌گیرند چرا به‌موقع مطالبات را نمی‌دهند؟

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: باید این مشکلات و تنگناها حل شود، اولویت‌ها به عقیده من سر جای خودش نیست و اگر اولویت‌ها سر جای خودش باشد به این نتیجه می‌رسیم که موضوع پزشکی امر بسیار مهمی است.

وی با اشاره به برخی حرف‌ها در فضای مجازی گفت: این حرف‌ها نباید به گونه ای باشد که کار دولت را آهسته کند و نباید به این حاشیه‌ها توجه کرد.

این مرجع تقلید در خصوص بیمارستان جمکران گفت: در این خصوص نیز باید کارها به خوبی دنبال شود و آن بیمارستان ساخته شود.

ایشان خطاب به وزیر بهداشت گفت: نگران حرف‌ها نباشید و بدانید که در کنار کارهای بزرگ حرف‌ها هم زیاد است ولی توجه نکنید و به خدمات رسانی خود ادامه دهید.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به حضور وزیر امور خارجه انگلیس در اجلاس شیوخ عرب گفت: این حرف‌ها برای این است که پول از عرب‌ها بگیرند و ایران اولین کشوری بود که دم از مبارزه با تروریست زد.

کد خبر 356037

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha