همشهری آنلاین: جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: علمی موجب عزت و اقتدار می شود که از دل استعدادهای ملت بجوشد.

عبدالرحیم موسوی

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی در نخستین جشنواره دانش و پژوهش نیرو‌های مسلح، آرمان‌خواهی را از شاخصه ‌های ایرانیان خواند و گفت: یکی از ویژگی‌های بارز ملت ایران آرمان‌خواهی در مسیر الگو شدن برای جهانیان است. ملتی که خواهان تمدن اسلامی با تمام ویژگی‌های ناب آن است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ملت ایران زیر بار سلطه نمی ‌رود و با آن در تقابل است و برای رسیدن به این منظور با اتکای به خود، قطع وابستگی و اقتدار را مد نظر قرار می دهد و در جهت رسیدن به آن، تلاش می کند.

امیر سرتیپ موسوی توضیح داد: رسیدن به این اقتضائات بستگی به علم و دانش دارد. البته نه علم وارداتی که هر وقت خواستند تحریمش کنند. بلکه علمی که نافع باشد و از دل استعداد‌های ملت بجوشد و به همراه خود عزت و اقتدار به وجود آورد. چنین علمی با همت پژوهشگران متعهد و آرمان‌خواه حاصل می شود.

جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: پژوهشگران و نخبگان متعهد ما همواره باید آرمان‌خواهی را در درون خود شعله‌ ور و زنده نگاه دارند.

جشنواره دانش‌ و پژوهش نیروهای مسلح با هدف ایجاد بستر برای گفتمان فرهیختگان علمی نیروهای مسلح در راستای شتاب نهضت علمی، ایجاد زمینه‌های انگیزشی و حمایتی برای اقدام به پژوهش و نو‌آوری و همچنین تقویت اعتماد و باور‌های مدیران و فرماندهان نیرو‌های مسلح به قابلیت‌های مراکز پژوهشی، صبح امروز در سالن اجتماعات کوثر ستاد نیروی انتظامی برگزار شد.
در این جشنواره تعدادی از فرماندهان، مسئولان عالی رتبه و پژوهشگران و نخبگان برتر نیرو‌های مسلح حضور داشتند.

کد خبر 355991

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha