یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

جوانی که در جریان درگیری با برادر دوقلویش وی را به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه از سوی مادرش بخشیده شد.

متهم

رسيدگي به اين پرونده به روز 31مرداد‌ماه سال94 برمي‌گردد. در آن روز جوان 35ساله‌اي كه با ضربه چاقو به‌شدت مجروح شده بود به بيمارستاني در ورامين انتقال يافت اما ساعتي بعد به‌دليل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. شواهد نشان مي‌داد وي ساعتي قبل در جريان يك درگيري مجروح شده و عامل قتل او كسي نيست جز برادر دوقلويش. به اين ترتيب متهم بازداشت شد و به قتل برادرش اعتراف كرد.

او گفت: ما برادران دوقلو بوديم و رابطه خوبي داشتيم. او مدتي قبل با زني كه چند سال از خودش بزرگ‌تر بود به‌طور موقت ازدواج كرد اما چون برادرم سركار نمي‌رفت و درآمدي نداشت زندگي‌شان هميشه با درگيري همراه بود. به همين دليل من به برادرم كمك مالي مي‌كردم.

وي ادامه داد: برادرم به مواد‌مخدر نيز اعتياد داشت و اين موضوع زندگي‌شان را سخت‌تر مي‌كرد. تا اينكه همسرش با من تماس گرفت و گفت كه از زندگي با او خسته شده است. او از من خواست براي ميانجيگري به خانه‌شان بروم. من هم به آنجا رفتم. برادرم اول آرام بود اما وقتي درباره مشكلات‌شان صحبت كردم عصباني شد و با يك لوله پلاستيكي به من حمله كرد. من هم كنترل خودم را از دست دادم و به آشپزخانه رفتم و يك كارد برداشتم. بعد برادرم را كشان كشان به اتاق خواب بردم و در گوشه اتاق ضربه‌اي به او زدم. به‌دنبال اعترافات اوليه متهم، او صحنه قتل برادرش را بازسازي كرد و درحالي‌كه مادرش به‌عنوان ولي دم خواستار قصاص او شده بود پرونده‌اش با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.

صبح ديروز قرار بود متهم در شعبه هشتم، به رياست قاضي حسين اصغرزاده و با حضور قاضي حشمت‌الله توكلي محاكمه شود اما به‌دليل اينكه مادر دوقلوها گواهي حصر وراثت تهيه نكرده بود وقت محاكمه تجديد شد. با اين حال مادر مقتول كه تا پيش از اين براي قصاص پسرش اصرار داشت گفت كه او را بخشيده است. اين زن كه به‌دليل كهولت سن به سختي به دادگاه آمده بود گفت: پسرم قصدي براي به قتل رساندن برادر دوقلويش نداشت و يك لحظه از روي عصبانيت مرتكب اين اشتباه شد.

حالا هم يك‌سال است كه زنداني و به اندازه كافي تنبيه شده است. به همين دليل او را بخشيده‌ام و اميدوارم زودتر از زندان آزاد شود. براساس اين گزارش، قرار است در جلسه ديگري به اين پرونده رسيدگي و متهم به لحاظ جنبه عمومي جرم محاكمه شود.

کد خبر 355889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha