چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
۰ نفر

متلک‌پرانی به زن جوان با جنایت پایان یافت.

2مظنون در اين خصوص دستگير شدند كه هر دو خود را بيگناه مي‌دانند. 21آذر‌ماه گزارش مرگ پسرجواني در بيمارستان شهداي هفتم تير به قاضي سيدسجادمنافي‌آذر كشيك جنايي پايتخت اعلام شد. با دستور وي، تيمي از كارآگاهان تحقيقات خود را براي رازگشايي از اين حادثه آغاز كردند.

قرباني جواني 36ساله بود كه 10 روز قبل‌تر در درگيري خياباني با ضربات چاقو زخمي شده و پس از انتقال به بيمارستان به كما رفته بود كه در نهايت تسليم مرگ شد. كارآگاهان در تحقيق از شاهدان پي بردند كه قتل به‌خاطر متلك‌پراني به يك زن رخ داده است. در اين خصوص 2جوان به‌عنوان مظنون دستگير شدند كه ديروز براي بازجويي مقابل قاضي دادسراي جنايي تهران قرار گرفتند. يكي از آنها كه جواني 27ساله است، به قاضي گفت:

شب حادثه دوستم محسن در خانه‌ام مهمان بود. همسرم نيز براي خريد از خانه بيرون رفته بود. درحالي‌كه مشغول صحبت با دوستم بوديم، صداي فرياد همسرم را از كوچه شنيدم. به سرعت همراه محسن خود را به داخل كوچه رسانديم و با مقتول و دوستش مواجه شديم. آنها حالت عادي نداشتند و بر سر متلكي كه به همسرم انداخته بودند، باهم درگيرشديم.

چراكه همسرم به‌شدت وحشت‌زده بود. همان لحظه چند مرد از خانه‌هاي ديگر با قمه و چوب بيرون آمدند و به من حمله كردند. من چاقويي نداشتم و ضربه‌اي نزدم. نمي‌دانم چه‌كسي ضربه را زده است. من و محسن هم در اين درگيري به‌شدت زخمي شديم. حدود 10مرد بودند كه به ما حمله كردند و ما احتمال مي‌دهيم مقتول با ضربات چاقوي يكي از آنها زخمي شده است.

محسن كه در جلسه حضور داشت و خودش به‌عنوان مظنون دستگير شده نيز چنين گفت: آن شب خانه دوستم بودم كه وقتي متوجه شد به همسرش متلك انداخته‌اند، چاقويي از آشپزخانه برداشت و به كوچه رفت. من هم به‌دنبال او خود را به كوچه رساندم كه به سرم ضربه زدند و از هوش رفتم. من چاقويي نداشتم و جنايتي انجام ندادم. به گزارش همشهري، هم‌اكنون مظنونان پرونده در بازداشت به‌سرمي‌برند و تحقيقات ادامه دارد.

کد خبر 355615

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha