قاتل مادر و دختر ۳ ساله‌اش از سوی بازپرس جنایی مجرم شناخته شد و به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میزمحاکمه می‌رود.

متهم باز سازی صحنه جنایت

اين جنايت عصر يكي از روزهاي بهمن سال ٩٢ در جنوب تهران رخ داد. قربانيان مادر و دختر ٣ ساله‌اش بودند كه در آپارتمان‌شان جان باخته بودند. بررسي‌هاي اوليه حكايت از اين داشت كه آنها به‌علت پارگي شيلنگ بخاري دچار گازگرفتگي شده‌اند اما در تحقيقات تخصصي مشخص شد كه شيلنگ گاز به‌صورت عمدي پاره شده و ماجرا جنايت است.

از همان زمان تحقيقات براي شناسايي عامل اين جنايت ادامه داشت تا اينكه پس از گذشت 30‌ماه قاتل آشنا كه يكي از بستگان مقتولان بود، شناسايي و در شمال كشور دستگير شد. او گفت: مدتي بود كه دچار مشكلات شديد مالي شده بودم، از سوي ديگر اطلاع داشتم كه مقتول و همسرش به تازگي از شهرستان به تهران نقل مكان كرده و وضعيت مالي آنها خوب است.

همين شد كه براي گرفتن پول به خانه مقتول رفتم. آن روز همسر او به مسافرت رفته بود و دخترش در اتاقش خواب بود. پس از گذشت چند دقيقه موضوع مشكلات مالي خودم را با زن جوان درميان گذاشتم و درخواست مقداري پول كردم اما بر خلاف انتظارم او گفت كه اين مبلغ را نمي‌تواند در اختيارم بگذارد.

همان لحظه چشمم به بسته پول و همچنين جعبه طلا و جواهرات او داخل يكي از اتاق‌ها افتاد. فكري به ذهنم رسيد و ابتدا با پارچه‌اي زن جوان را خفه كردم كه در همين هنگام دخترش از اتاق بيرون آمد و مرا ديد. از ترس اينكه مبادا مرا لو بدهد، او را هم خفه كردم. پس از سرقت به قصد گمراه كردن پليس شيلنگ گاز بخاري را پاره كردم تا انتشار گاز در داخل خانه باعث انفجار شود.

به گزارش همشهري، متهم هفته گذشته براي آخرين دفاع از زندان به دادسراي جنايي منتقل شد و ادعاي پشيماني كرد. او گفت كه در اين مدت مدام كابوس مي‌بيند و از اولياي دم طلب بخشش دارد. پس از پايان جلسه، قاضي جنايي با توجه به شكايت اولياي دم مرد آشنا را به اتهام 2 فقره قتل عمدي مجرم شناخت و كيفرخواست در پرونده را صادر كرد تا به‌زودي متهم در دادگاه كيفري استان تهران پاي ميزمحاكمه برود.

کد خبر 357281

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha