چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
۰ نفر

مردی که در یک درگیری دوست قدیمی‌اش را به قتل رسانده بود از سوی قاضی جنایی پایتخت مجرم شناخته شد و به‌زودی در دادگاه کیفری پای میزمحاکمه می‌رود.

متهم

27 آذرماه پارسال گزارش يك درگيري خونين در اختيار مأموران كلانتري156 بي‌سيم قرار گرفت. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه مردجواني در درگيري با دوستش از ناحيه گردن زخمي شده است. مرد مجروح به بيمارستان منتقل شد اما 15روز بعد به‌دليل شدت جراحت جان باخت. با مرگ وي پرونده جنايتي در دادسراي جنايي تهران گشوده شد و عامل درگيري مرگبار كه فراري بود دي‌ماه پارسال در مخفيگاهش شناسايي و دستگير شد.

او در بازجويي‌ها گفت: من و مقتول هم‌محلي و دوستان قديمي بوديم. چند سال پيش با هم به تهران آمديم تا براي خودمان كاري دست و پا كنيم. بعد از مدتي به شهرستان رفتم و در آنجا با دختري عقد كردم. پس از آن براي ادامه زندگي به تهران آمديم اما چون جايي براي ماندن نداشتيم به خانه دوست قديمي‌ام رفتم. در مدتي كه آنجا بودم دوستم به‌خاطر حسادت سعي داشت بين من و همسرم اختلاف بيندازد.

براي همين خانه او را ترك كرده و اتاق ديگري اجاره كردم. دوستم از اين ماجرا خيلي ناراحت شد و كينه به دل گرفت. بر سر اين مسئله و اختلافاتي كه از قديم با هم داشتيم به‌دنبال فرصتي براي انتقام بود تا اينكه روز حادثه يكي از دوستان مشترك من و مقتول سراغم آمد و از من خواست تا براي مصرف مواد به خانه‌اش بروم.

وقتي به آنجا رسيدم ديدم مقتول هم آنجاست. مي‌دانستم نقشه انتقام در سر دارد. به محض اينكه وارد اتاق شدم به سمتم حمله كرد و با هم درگير شديم. او را به سمت شيشه هل دادم كه با آن برخورد كرد و شيشه شكست. تكه‌اي از شيشه‌هايي كه روي زمين ريخته بود را برداشتم و به گردن او ضربه زدم و پس از آن گريختم. پس از اعتراف اين متهم و بازسازي صحنه جنايت، قاضي جنايي وي را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و پس از صدور كيفرخواست پرونده براي محاكمه و صدور حكم به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.

کد خبر 357777

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha