چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

تحقیقات پلیسی- قضایی درباره اسیدپاشی در خیابان افسریه تهران از این حکایت دارد که عروس خانواده با انگیزه حسادت روی خواهرشوهرش اسید پاشیده است.

صبح دوشنبه گذشته مأموران پليس در جريان اسيدپاشي در خانه‌اي در خيابان 30متري افسريه قرار گرفتند. پيش از حضور ماموران، همسايه‌ها كه با شنيدن صداي فريادهاي زن جواني متوجه اسيدپاشي شده بودند، 2زن را كه دچار سوختگي شده بودند به بيمارستان منتقل كردند. يكي از آنها صاحبخانه و ديگري خواهرشوهر او بود. همزمان، ماجرا به قاضي محمد شهرياري، سرپرست دادسراي جنايي تهران نيز مخابره و دستور تحقيقات درباره اين حادثه صادر شد. مأموران با حضور در بيمارستان به تحقيق از 2زن جوان پرداختند.

يكي از آنها كه فاطمه نام دارد گفت: شب قبل در خانه برادرم مهمان بودم. صبح كه شد هنوز در خواب بودم كه با احساس خفگي از خواب پريدم. همسر برادرم تلاش مي‌كرد با دستانش مرا خفه كند. وحشت كرده بودم و براي نجات خودم با او درگير شدم. در همين هنگام او بطري اسيد را كه از قبل تهيه كرده بود برداشت و روي من پاشيد. اما مقداري اسيد هم روي پاهاي خودش ريخت و هر دوي ما دچار سوختگي شديم. پس از آن بود كه از همسايه‌ها كمك خواستم و هر دوي ما به بيمارستان منتقل شديم. اظهارات اين زن در حالي بيان مي‌شد كه عروس جوان ادعاي ديگري داشت. او مي‌گفت زماني كه آنها در خواب بودند، فرد ناشناسي وارد خانه آنها شده و روي وي و خواهرشوهرش اسيد پاشيده است.

اظهارات زن جوان عجيب به‌نظر مي‌رسيد و به همين دليل با دستور قاضي شهرياري تحقيقات در اين پرونده ادامه يافت. هر چند هنوز هيچ يك از طرفين پرونده، شكايتي مطرح نكرده‌اند اما در بررسي‌هاي بيشتر معلوم شد كه اين اسيدپاشي با انگيزه حسادت رخ داده است. آنطور كه بررسي‌ها نشان مي‌دهد عروس خانواده به خواهرشوهرش حسادت مي‌كرده و حتي پيش از اين نيز با او درگيري داشته است. بنابراين هم‌اكنون انگيزه حسادت در اين پرونده مطرح است و پليس احتمال مي‌دهد كه عروس خانواده براي گمراه كردن مسير تحقيقات مدعي شده كه فرد ناشناسي دست به اسيدپاشي زده است. بررسي‌ها تا بهبودي دو زن جوان و تحقيقات بيشتر درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 352926

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha