یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
۰ نفر

پرونده پزشک تبریزی با تفهیم اتهام قتل به او وارد مرحله‌ای تازه شد. روز گذشته سخنگوی قوه‌قضاییه در جمع خبرنگاران به بیان جزئیات تازه در پرونده قتل اعضای خانواده پزشک تبریزی پرداخت و گفت: فعلا پزشک بازداشت و تفهیم اتهام قتل شده اما اینکه اتهام او ثابت شود یا خیر مشخص نیست.

همچنين در ارتباط با جنون اين پزشك نيز چيزي ثابت نشده است.به گفته وي، پزشك تبريزي اعتراف كرده كه غذاي دريافتي نذري نبوده و خود وي از يك رستوران غذا را تهيه كرده است. او همچنين به خريد سم نيز اعتراف كرده كه در كالبدشكافي‌ قربانيان مشخص شد آنها با سمي كه در غذاي خريداري شده توسط خود پزشك وجود داشته، فوت كرده‌اند. حجت‌الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني اژه‌اي ادامه داد:

هم‌اكنون اين پزشك به اتهام قتل در بازداشت است و چند موضوع مهم و شك‌برانگيز ازجمله موضوعاتي است كه باعث شده اين فرد در بازداشت بماند. يكي از موضوعات شك‌برانگيز آن بود كه اين پزشك به واسطه انتشار عكسي از نسخه نوشته شده توسط اين فرد به‌عنوان پزشك خير معرفي شد كه پيگيري‌هاي انجام‌شده تا اين لحظه نشان داد هيچ بيماري از اين پزشك چنين نسخه‌اي نگرفته و هيچ داروخانه‌اي نيز چنين نسخه‌اي را دريافت نكرده است.

تحقيقات بعدي نيز نشان داد كه عكس اين نسخه توسط يكي از بستگان اين پزشك منتشر شده است. در همين حال، دادستان تبريز نيز در گفت‌وگو با همشهري گفت: شواهد زيادي ازجمله فيلم دوربين‌هاي مداربسته رستوراني كه متهم از آنجا غذا تهيه كرده و همچنين اظهارات خود متهم و مسائل خانوادگي وجود دارد كه نشان مي‌دهد جز اين فرد كسي در اين جنايت نقش ندارد. با اين حال هنوز وي انگيزه‌اش از اين اقدام را فاش نكرده است و پرونده به‌زودي پس از تحقيقات تكميلي و صدور قرار جلب به دادرسي براي محاكمه به دادگاه كيفري استان فرستاده خواهد شد تا در آنجا درباره اتهام او تصميم‌گيري شود.

کد خبر 352580

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha