سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
۰ نفر

یک هفته پس از قتل سرپرست پلیس مبارزه با مواد‌مخدر لامرد، مردی که به اتهام سرقت یک تاکسی دستگیر شده بود به قتل وی اعتراف کرد.

شهید علی اکبر کشتکار

شامگاه 18 آبان‌ماه به پليس مبارزه با مواد‌مخدر لامرد خبر رسيد قاچاقچيان موادمخدر در يكي از روستاهاي بخش اشكنان شهرستان لامرد در حال معامله موادمخدر هستند. به همين دليل گروهي از مأموران راهي آنجا شدند اما هنگام ورود مأموران 3قاچاقچي توانستند فرار كند. مأموران در جريان بازرسي آنجا ۲۰ كيلوگرم ترياك كشف كردند و قصد انتقال مواد كشف شده به‌خودروي پليس را داشتند اما ناگهان در تاريكي شب ستوان سوم علي اكبر كشتكار، سرپرست پليس مبارزه با موادمخدر لامرد از محل نامعلومي هدف اصابت گلوله اسلحه سوزني قرار گرفت و به شهادت رسيد.

به‌دنبال اين جنايت تحقيقات براي دستگيري عامل آن آغاز شد تا اينكه روز گذشته مردي كه به اتهام سرقت يك تاكسي در كنگان دستگير شده بود در جريان بازجويي‌ها اعتراف كرد كه هفته گذشته يك پليس را به قتل رسانده است. سردار حيدر عباس‌زاده، رئيس پليس استان بوشهر در اين‌باره گفت: متهم بعد از سرقت به عنف يك تاكسي در منزل يكي از بستگانش مخفي شده بود اما مأموران وي را شناسايي و دستگير كردند.

وي افزود: متهم ابتدا خودش را با هويتي جعلي معرفي كرده بود اما در ادامه هويت اصلي وي برملا شد و او اعتراف كرد كه هفته گذشته با اسلحه سوزني افسر پليس لامرد را هنگام كشف مواد‌مخدر به شهادت رسانده است. براساس اين گزارش متهم در بازداشت به‌سر مي‌برد و تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.

کد خبر 352821

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha