همشهری آنلاین: دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، امسال یک میلیون دانش آموز به مناطق عملیاتی و جنگی کشور اعزام می‌شوند.

نادر ادیبی

سردار سرتیپ دوم پاسدار نادر ادیبی در گفت و گو با ایرنا افزود: پارسال 700 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام شدند که امیدواریم امکانات اجازه دهد در سال جاری به اهداف تعیین شده در زمینه اعزام برسیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته اعزام این تعداد دانش آموز به مناطق عملیاتی و جنگی، بازتاب بسیار مثبتی براساس نظرسنجی ها داشت و خوشبختانه مورد اعتماد و اقبال خانواده ها و متولیان امر شد.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران و وزارت آموزش و پرورش در زمینه اعزام دانش آموزان تعامل خوبی با هم دارند و امسال نیز اعزام از دهم مهرماه آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

ادیبی با بیان اینکه دانش آموزان به مناطق جنوب، شمال غرب و غرب کشور اعزام می شوند، ادامه داد: فصل زمستان اوج اعزام راهیان نور دانش آموزی بویژه به مناطق جنوب است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه با بیان اینکه راهیان نور به عنوان یکی از مهمترین محورهای فعالیت های فرهنگی و اثرگذار در سال های گذشته است، افزود: این نیاز هر روزه جامعه ما است که آنچه در تاریخ انقلاب رخ داده است به منظور رشد و توسعه فرهنگی کشور برای نسل جدید بازگو کنیم و باید با جوانان ارتباطات عمیق تری داشته باشیم.

وی اظهارداشت: راهیان نور در قشرهای مختلف دانش آموزی و دانشجویی و گروه های خودجوش مردمی موفق شده جریان سازی مناسبی در کشور ایجاد کند.

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته برنامه راهیان نور دانش آموزی رشد خوبی پیدا کرده است، افزود: در حوزه راهیان نور دانشجویی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته به طوری که پارسال با تحقیقاتی که صورت گرفت، قرارگاه راهیان نور دانشجویی علم الهدی با فرماندهی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری راه اندازی شد.

ادیبی ادامه داد: ما برنامه داریم هر دانشجو در مدت تحصیل خود بتواند به مناطق عملیاتی اعزام شود.

کد خبر 351967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha