همشهری آنلاین: مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله اول اردوی راهیان نور دانش آموزی، ۳۰ آذر به پایان رسید و به دلیل آغاز فصل امتحانات این اردوها ششم بهمن ماه از سر گرفته می‌شود.

 راهیان نور

مهدی علی اکبر زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا افزود: در مرحله اول اجرای اردوی راهیان نور دانش آموزان، 320 هزار نفر در کمتر از سه ماه از آغاز سال تحصیلی به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش در این اردوها برای بیش از یک میلیون نفر در نظر گرفته شده، امید است تا پایان شهریورماه 1396 دانش آموزان متقاضی به اردوی راهیان نور اعزام شوند.

مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش یادآورشد: سال گذشته نیز ظرفیت پذیرش در این اردوها یک میلیون نفر در نظر گرفته شده بود که بیش از 650 هزار دانش آموز دوره های متوسطه اول و دوم از مناطق عملیاتی و یادمان دفاع مقدس دیدن کردند.

علی اکبرزاده اضافه کرد: در ایام نوروز به دلیل اینکه اردوی راهیان نور به صورت خانوادگی انجام می شود، اردوی دانش آموزی صرفا بنا به درخواست دانش آموزان و صلاحدید استان ها صورت می‌گیرد.

کد خبر 356243

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha