دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
۰ نفر

قتل مرموز مرد شکارچی که جسدش در بیابان کشف شده است، تیم جنایی را در برابر یک معمای پیچیده قرار داده است.

سوم مهر امسال مردي جوان به اداره پليس رفت و خبر ازناپديد شدن پدرش داد. وي گفت:پدرم هرازگاهي براي شكار به اطراف تهران مي‌رود. آخرين‌بار 31شهريور‌ماه اسلحه شكاري خود را برداشت و راهي استان‌هاي اطراف تهران شد. اين بار اما او رفت و ديگر برنگشت و در همه اين روزها موبايلش در دسترس نيست و حدس مي‌زنم اتفاق شومي برايش رخ داده است. با ثبت اين اظهارات، تيمي از مأموران اداره يازدهم پليس آگاهي با دستور قاضي سهرابي بازپرس شعبه نهم دادسراي جنايي تهران تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند.

كارآگاهان در نخستين اقدام با پليس استاني كه مرد ناپديد براي شكار به آن محدوده رفته بود تماس گرفتند و اطلاع پيدا كردند كه آنها چهارم مهرماه جسد مرد ميانسالي را در حاشيه جاده پيدا كرده‌اند. از آنجا كه احتمال مي‌رفت جسد كشف شده متعلق به مرد شكارچي باشد، خانواده او راهي پزشكي قانوني شدند و او را شناسايي كردند.

در بررسي‌ها مشخص شد كه آثار ضرب و جرح روي بدن مرد ميانسال ديده شده و احتمال قتل در درگيري وجود دارد. اما با توجه به كشف اسلحه و خودروي مقتول در فاصله چندمتري از جسد، فرضيه جنايت با انگيزه سرقت رد شد. به گزارش همشهري، هم‌اكنون پرونده براي رسيدگي و تحقيقات بيشتر به دادسراي محل كه جسد درآنجا كشف شده بود فرستاده شد تا معماي اين جنايت مرموز فاش شود.

کد خبر 351227

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha