زن جوان با صحنه‌سازی‌ وانمود می‌کرد شوهرش از ارتفاع سقوط کرده و جان باخته است اما تحقیقات بازپرس جنایی از جنایتی مرموز پرده برداشت و فاش کرد این زن با شلیک گلوله همسرش را به قتل رسانده است.

متهم

چندي قبل به مأموران كلانتري 17بندرعباس خبر رسيد كه مردي در حوالي ميدان صادقيه از ارتفاع سقوط كرده و به‌شدت مجروح شده است. زماني كه مأموران به محل حادثه رسيدند مرد مصدوم به بيمارستان منتقل شده بود اما ساعتي طول نكشيد كه معلوم شد وي جانش را از دست داده است.

همسر متوفي در جريان تحقيقات به مأموران گفت: شوهرم ساعت 1:30بامداد براي باز كردن در ورودي ساختمان از خانه خارج شد و ديگر برنگشت تا اينكه حدود ساعت 6صبح يكي از همسايه‌ها سراسيمه سراغم آمد و گفت كه پيكر خون آلود شوهرم در راهروي ساختمان افتاده است.

در نگاه اول مرگ اين مرد 40ساله حادثه‌اي طبيعي به‌نظر مي‌رسيد اما وقتي پزشكي قانوني علت مرگ وي را اعلام كرد معلوم شد كه او قرباني يك جنايت شده است. در گزارش پزشكي قانوني آمده بود كه اين مرد به‌دليل اصابت گلوله به سرش جان باخته است. به همين دليل اين قتل به محسن مينا، بازپرس جنايي بندرعباس گزارش و به دستور وي تحقيقات در اين‌باره آغاز شد. وقتي مأموران تيم بررسي صحنه جرم به محل كشف جسد رفتند در آنجا ردي از خون كشف كردند كه با شن و ماسه پوشانده شده بود. اين موضوع نشان مي‌داد مقتول در محل زندگي‌اش به قتل رسيده است و در چنين شرايطي انگشت اتهام به سوي همسر وي نشانه گرفته شد.

  • اعتراف به قتل

او در جريان بازجويي‌هاي مقدماتي اتهام قتل شوهرش را كتمان مي‌كرد اما يك روز بعد اعتراف كرد كه وقتي شوهرش در خواب بوده با شليك گلوله به سرش او را به قتل رسانده است. او گفت بعد از جنايت جسد را به راه‌پله‌هاي ساختمان كشانده و در ادامه آلت قتاله را به دريا انداخته است. مأموران در ادامه راهي منطقه ساحلي شدند تا شايد بتوانند سلاح را پيدا كنند اما امواج دريا آن را با خود برده بود.

هرچند متهم به قتل اعتراف كرده بود اما هنوز پشت‌پرده اين جنايت براي كارآگاهان روشن نبود. مأموران در جريان تحقيقات فني خود به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد متهم با مردي غريبه كه ساكن شيراز است به‌طور مخفيانه رابطه دارد و ممكن است اين مرد در جنايت دخيل باشد.

به همين دليل وي با نيابت قضايي دستگير شد. تحقيقات درباره مرد دستگير شده حاكي از آن بود كه وي مدتي قبل در نزديكي محل زندگي مقتول سوپر ماركت داشته و از آن زمان با همسر مقتول آشنا شده و قصد داشته با وي ازدواج كند؛ بنابراين همان موقع كلت كمري را به زن مقتول داده بود. اين مرد در بازجويي‌ها گفت: زن جوان به من گفته بود كه مي‌خواهد با كلت فقط يك گلوله شليك كند و نمي‌دانسته كه او قصد به قتل رساندن شوهرش را دارد.

  • پرونده در دادگاه

هر چه تحقيقات ادامه مي‌يافت، كارآگاهان به اطلاعات تازه تري دست مي‌يافتند. تا اينكه در ادامه زن جوان در حضور بازپرس پرونده صحنه قتل را بازسازي كرد و جزئيات قتل را شرح داد. او گفت كه مرد جوان فقط سلاح را در اختيارش قرار داده و از نيت او براي ارتكاب جنايت بي‌خبر بوده است.

در اين شرايط بازپرس جنايي، پرونده را با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري يك استان هرمزگان فرستاد. در قرار صادر شده از سوي وي اتهام زن جوان قتل عمدي شوهرش و حمل و نگهداري سلاح گرم خودكار و اتهام مرد جوان معاونت در قتل عمدي اعلام شده است. در اين قرار همچنين رسيدگي به اتهام رابطه نامشروع 2متهم نيز به قضات دادگاه سپرده شده است.براساس اين گزارش هم‌اكنون 2متهم در بازداشت به‌سرمي‌برند و قرار است به‌زودي در دادگاه محاكمه شوند.

کد خبر 351572

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha