یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

با گذشت ۳ سال و ۳‌ ماه از قتل مرموز پدر و دختری در پایتخت، دستور بازداشت ۳ مظنون در این پرونده صادر شد.

ماجراي اين جنايت به 28مرداد‌ماه سال92 برمي‌گردد. آن روز مأموران پليس در جريان جنايتي در خانه‌اي در منطقه دربند قرار گرفتند و راهي آنجا شدند. مرد 60ساله و دختر هشت ساله او با ضربات چاقو به قتل رسيده بودند و اجساد آنها در آشپزخانه آپارتمانشان در طبقه همكف ساختماني چهارطبقه پيدا شد.

خانه كاملا به‌هم‌ريخته بود و اين نشان مي‌داد كه عاملان جنايت در جست‌وجوي چيزي بودند. همسر قرباني در تحقيقات گفت: روز حادثه براي انجام كاري بيرون رفتم و شوهرم به همراه دختر هشت ساله‌‌مان در خانه بود. او بازنشسته دولتي بود و بيشتر وقت‌ها خانه بود. وقتي برگشتم و وارد خانه شدم ناباورانه جسد خونين همسر و دخترم را ديدم. ماموران در ادامه بررسي‌ها متوجه شدند كه دختر بزرگ مقتول هم در همان ساختمان زندگي مي‌كرد و روز حادثه نامزد او در حوالي محل حادثه ديده شده بود.

وي بازداشت شد اما در بازجويي‌ها قتل را انكار كرد و چون شواهدي عليه او نبود آزاد شد. از سوي ديگر تجسس‌ها حكايت از اين داشت كه قتل‌ها از سوي فردي آشنا صورت گرفته كه به‌راحتي وارد خانه مقتول شده بود. در مرحله بعد دختر بزرگ به مأموران پليس گفت: روز حادثه داخل اتاقم بودم كه از پنجره ديدم 3مرد ناشناس مقابل خانه ما آمدند.

وقتي پدرم در را باز كرد آنها را به طبقه اول برد. من فكر كردم همكاران قديمي پدرم هستند و به همين دليل حساس نشدم تا اينكه متوجه ماجرا شدم. با گذشت 39‌ماه از جنايت درحالي‌كه هنوز معماي اين دو قتل مرموز رازگشايي نشده بود، قاضي ايلخاني بازپرس شعبه هشتم دادسراي امورجنايي تهران، تحقيقات در اين پرونده را از سر گرفت. با شناسايي 3مظنون وي دستور بازداشت آنها را صادر كرد تا شايد معماي اين جنايت مرموز فاش شود. ‎ ‎

کد خبر 351092

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha