شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

گروهی از طرفداران بروس‌لی که موفق به دیدن پیش‌نمایش‌های «تولد اژدها» شده‌اند، از نوع به تصویر کشیدن این ستاره محبوب هنرهای رزمی در فیلم تازه جورج نولفی شکایت دارند.

برس لی

به گزارش همشهري، كاربران سايت imdb معتقدند: تمركز نويسندگان فيلمنامه و كارگردان فيلم بيش و پيش از بروس لي، روي يك قهرمان سفيدپوست و خيالي به نام استيو مك‌كي است كه كونگ‌فو را از ستاره هنگ‌كنگي آموخت و عاشق دختري چيني شد. تولد اژدها داستان رويارويي واقعي و مرموز بروس‌لي با قهرماني به نام وونگ جك‌من را روايت مي‌كند كه سال 1965در سانفرانسيسكو برگزار شد.

اين، مبارزه‌اي است كه هنوز هم پس از حدود 50سال بر سر دلايل برگزاري و كيفيت آن بحث مي‌شود و درباره نتايجش اتفاق نظر وجود ندارد.با اين حال، برخي معتقدند كه فوق‌ستاره هنرهاي رزمي در فيلم به حاشيه رانده شده تا يك شخصيت سفيدپوست و غيرآسيايي برجسته شود. فيلمنامه را كريستوفر ويلكينسن و استفن جي ريول نوشته‌اند كه نگارش فيلم‌هاي زندگي محمد‌علي و مايلز ديويس را در كارنامه خود دارند. نقش لي را در فيلم تازه فيليپ ان‌جي بازي مي‌كند و همزمان با آغاز نمايش‌هاي جشنواره‌اي تولد اژدها، توليد فيلمي ديگر براساس زندگي بروس‌لي به تهيه‌كنندگي دخترش شانن كليد خورده است.

کد خبر 348935

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha