شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

تعدادی از سینماهای فرانسه برنامه نمایش فیلم ترسناک «احضار روح ۲» را به‌دلیل درگیری میان تماشاگران و گسترش خشونت‌های کلامی در سالن‌ها لغو کردند.

فیلم

 به گزارش همشهري، روزنامه فرانسوي لوپاريزين از شنيده شدن صداي خنده‌هاي بلند، فريادها و ناله‌هاي هيستريك و مجادله‌هاي خشن در سينماهاي نمايش‌دهنده اين فيلم وحشتناك خبر داده است. احضار روح2كه دنباله فيلمي موفق به همين نام است، در 262سالن سينما در سراسر فرانسه روي پرده رفته بود اما گفته مي‌شود بسياري از اين سينماها نمايش آن را از برنامه خود حذف كرده‌اند. ضمن اينكه برخي سينماها در همان روز نخست براي جلوگيري از آسيب ديدن كاركنان و تماشاگران خود، احضار روح2 را از پرده پايين كشيدند.

گروهي از تماشاگران در سينما باستيل حين نمايش فيلم در هر صحنه چنان جيغ‌هايي كشيده‌اند كه آرامش ديگر حاضران در سالن را به هم زده است. همين امر به درگيري ميان تماشاگران انجاميده و برنامه نمايش به حالت تعليق درآمده است. در يك دهه اخير، اين براي بار چندم است كه چنين اتفاقي در سينماهاي فرانسه مي‌افتد. سال2007 نمايش فيلم ترسناك «فعاليت‌هاي فراطبيعي» خشم و وحشت عمومي مردم را در پي داشت و 4سال پيش هم نمايش «شوم» برخي سينماها را به آشوب كشيد. احضار روح2كه با استقبال خيره‌كننده مردم در آمريكا و ديگر نقاط دنيا مواجه شده، به‌زودي فروش 246ميليون‌پوندي نسخه اول را پشت سر مي‌گذارد. اين فيلم 40ميليون دلاري تا امروز 213ميليون پوند (معادل 276ميليون دلار) در اكران جهاني فروخته است.

کد خبر 339417

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha