همشهری‌انلاین: کلینتون نامزد، دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ،دونالد ترامپ،نماینده حزب جمهوری‌خواه را نماینده یک سیستم فریبکار خواند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا افزود: شکاف‌های موجود در اقتصاد آمریکا سبب شده است که ثروتمندان روز به روز ثروتمندتر شوند و نابرابری‌ها در بخش درآمدی روز به روز بدتر شود.

كلينتون گفت: ما مبتکران و کارآفرینانی داریم که شرکت‌های بزرگ و ارزش‌هایی واقعی را ایجاد کرده‌اند، ما نباید به کسانی احترام بگذاریم که با فریب دادن همگان ثروتمند شده‌اند.

کلینتون تصریح کرد: ما هنوز شاهدیم که برخی به سرعت در حال فعالیت و فریبکاری هستند که در میان آنها می‌توان دونالد ترامپ را دید.شما شاهد این موضوع هستید که او از انتشار جزئیات پرداخت مالیاتی خود خودداری کرده است.شما شاهد انتشار جزئیات پرداخت مالیاتی من بوده‌اید.به نظرم باید قانونی تصویب شود که براساس آن اگر فردی نامزد هر حزبی شد متعهد باشد تا جزئیات پرداخت مالیاتی خود را منتشر کند.

وزير خارجه پيشين آمريكا فزود: او (ترامپ) در مبارزات انتخاباتی به وجهه آمریکا ضربه وارد می‌کند و آن را متزلزل می کند. او ارتش ما را یک فاجعه می‌خواند. ترامپ نماینده سیستم فریبکاری است که مدعی است می‌خواهد آن را تغییردهد. طرح های او سبب افزایش مالیات‌ها برای میلیون‌ها نفر از مردم طبقه متوسط آمریکا می‌شود.

نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری این کشور گفت: ما همچنین شاهد مشکلاتی در برخی از معاهده‌های تجاری بین‌المللی و از جمله معاهده مبادلات آزاد دوسوی اقیانوس آرام هستیم.این معاهده از شرکت‌های بزرگ حمایت می‌کند که ما مخالف این موضوع هستیم.من سال‌ها درباره این موضوع هشدار دادم.من مقاله‌هاي زیادی در این رابطه نوشته‌ام.من حالا مخالف آن هستم.من پس از انتخابات هم مخالف آن خواهم بود و اگر رئیس‌جمهور شوم هم مخالف آن خواهم بود زیرا این معاهده یک معاهده یک طرفه است و برای کارگران آمریکایی منصفانه نیست.شرکت‌های بزرگ نباید از قدرت خود برای کسب منافع بزرگ استفاده کنند.

کد خبر 348485

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha