سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

مرد معتاد برای پایان دادن به اختلاف با همسرش تصمیم هولناکی گرفت.

او پس از قتل همسرش، خود را حلق‌آويز كرد تا 4دختر خردسالشان را با داغي بزرگ روبه‌رو كند. اين حادثه روز دوشنبه در مشهد رخ داد. آن روز فرزندان زوج جواني وقتي از خانه‌ عمويشان راهي خانه خودشان شدند، هر چه زنگ زدند كسي در را باز نكرد. آنها از عمويشان كمك گرفتند و دقايقي بعد مرد جوان خود را به خانه برادرش رساند اما او هم هر چه زنگ زد، جوابي نشنيد.

براي همين از ديوار بالا رفت و خودش را به پشت در خانه رساند اما در از داخل قفل بود و همين مسئله باعث نگراني او شد. در نهايت اين مرد با كمك آشنايانش، قفل در را شكست و وارد خانه شد اما صحنه‌اي را مقابل چشمانش ديد. برادرش خود را از سقف حلق‌آويز كرده بود و جسد همسر او نيز در گوشه‌اي از خانه افتاده بود.

طولي نكشيد كه ماجرا به قاضي سيدجواد حسيني، كشيك قتل مشهد مخابره و او همراه تيمي از كارآگاهان جنايي راهي محل حادثه شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه مردي كه دست به‌خودكشي زده بود، 30ساله و همسرش 25ساله بوده و آنها صاحب 4دختر 4تا 9ساله بودند. طبق گفته آشنايان و اقوام، مرد جوان از مدتي قبل به مواد‌مخدر صنعتي معتاد شده و اختلافات شديدي بين او و همسرش به‌وجود آمده بود.

از سويي بررسي‌ها نشان مي‌داد كه اين مرد حدود 5سال قبل دچار تصادفي شده بود كه در نهايت باعث شده بود يك پايش را از دست بدهد و همين مسئله به خانه‌نشيني او و اختلافات با همسرش دامن زده بود. متخصص پزشكي قانوني پس از معاينه هر دو جسد اعلام كرد كه اين زوج با فاصله زماني 3ساعت از هم جانشان را از دست داده‌اند. ابتدا زن جوان جان باخته بود و بعد مرد خودكشي كرده بود. طبق اطلاعات به دست آمده، مرد جوان ابتدا همسرش را به قتل رسانده و سپس ‌خودكشي كرده بود. با اين اطلاعات به دستور قاضي حسيني اجساد به پزشكي قانوني منتقل شدند و تحقيقات ادامه دارد.

کد خبر 347736

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha