چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

مردی که در جریان جنایتی هولناک همسر و ۲ فرزندش را به قتل رسانده بود هنگام بازسازی صحنه جنایت با خوردن اسید دست به‌خودکشی زد.

شامگاه 27شهريور به مأموران انتظامي بهارستان در جنوب غرب تهران خبر رسيد كه مردي در جريان جنايتي هولناك همسر 45ساله و 2دختر 12و 22ساله‌اش را به قتل رسانده است. دقايقي بعد مأموران به محل جنايت كه خانه‌اي در محله صالحيه بود رفتند و با اجساد قربانيان مواجه شدند و پدر 48ساله خانواده را كه هنوز در آنجا بود دستگير كردند. در جريان تحقيقات مقدماتي معلوم شد كه عامل اين جنايت به اعضاي خانواده‌اش سوء‌ظن داشت و به همين دليل اين جنايت را مرتكب شده بود.

وي در اعترافاتش گفت:مدت‌ها بود كه اين فكر در سرم بود و تصميم گرفته بودم كه بعد از به قتل رساندن اعضاي خانواده‌ام با خوردن اسيد خودم را نيز از بين ببرم اما موفق به اين كار نشدم. وقتي تحقيقات مقدماتي پايان يافت، متهم در برابر كارآگاهان، صحنه جنايت را بازسازي كرد. او بعد از آنكه نحوه قرباني كردن اعضاي خانواده‌اش را توضيح داد سراغ بطري اسيدي رفت كه گفته بود قصد خودكشي با آن را داشته است. او در برابر مأموران درِ بطري را باز كرد و در يك لحظه محتويات آن را سر كشيد. همه‌‌چيز در يك لحظه اتفاق افتاد و با اينكه اقدامات پزشكي براي نجات وي انجام شد اما او جان خود را از دست داد.

کد خبر 347105

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha