به‌دنبال آغاز به کار نمایشگاه عطر سیب که با هدف کمک به هیئت‌ها، حسینیه‌ها و مساجد شهر تهران در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری حسینی صورت گرفته است، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: با وجود اینکه حمایت مالی شهرداری تهران از هیئت‌های مذهبی در قالب این نمایشگاه ناچیز است اما به نوعی اعلام موضع مدیریت شهری نسبت به مسائل دینی جامعه است و دغدغه‌مندی شهرداری تهران در این حوزه را نشان می‌دهد.

عزاداری حسینی

محسن پيرهادي افزود: ايجاد محيط نمايشگاهي و فروشگاهي براي تهيه اقلام مورد نياز هيئت‌ها و مساجد در ايام محرم و صفر ضمن اينكه باري از دوش دست‌اندركاران هيئت‌ها برمي‌دارد، امكان تهيه محصولات مختلف و متنوع با بهترين كيفيت را هم فراهم مي‌آورد. پيرهادي به استناد تجربه نمايشگاه‌هاي عطر سيب در دوره‌هاي قبل گفت: مردم ديندار كشور به‌ويژه شهروندان تهراني با حضور در نمايشگاه فرصت خريد محصولات فرهنگي همچون كتيبه‌ها و محصولات غذايي مانند برنج، روغن، حبوبات و... را با بهترين كيفيت ممكن دارند؛ ضمن اينكه استقبال خوب هيئت‌هاي مذهبي از نمايشگاه عطر سيب نشان‌دهنده تحقق اهداف بنيان‌گذاران آن است. از نظر اين عضو شوراي شهر، به‌طور قطع هر نوع اقدام به‌منظور برگزاري هر چه بهتر و باشكوه‌تر مراسم عزاداري سيد و سالار شهيدان ارزشمند است و نزد خداوند ارزش والايي دارد؛ چون موجب گسترش بيش از پيش مكتب عاشورا در جامعه شده و بركات آن شامل حال همه عزاداران مي‌شود. وي با ارائه پيشنهادي مبني بر حمايت بيشتر نمايشگاه عطر سيب از هيئت‌هايي كه بنيه مالي كمي دارند، گفت: اميدوارم علاوه بر رسيدگي به هيئت‌هاي نوپا و كم‌توان ميزان نظارت‌ها درمورد ارائه خدمات و كيفيت محصولات افزايش پيدا كند.

  • تخفيف 40درصدي 50قلم كالاي مورد نياز هيئت‌ها در عطرسيب

مديرعامل فروشگاه‌هاي شهروند نيز از ارائه 50قلم كالاي مورد نياز هيئت‌ها در چهاردهمين نمايشگاه عطر سيب خبر داد. سيد اكبر علوي با بيان اينكه فروشگاه شهروند همسو با اهداف عالي شهردار تهران در ارائه خدمات ويژه در چهاردهمين نمايشگاه عطر سيب سهم اندكي را ايفا مي‌كند، گفت: خوشبختانه با تلاش ويژه معاونت اجتماعي و فرهنگي در نمايشگاه عطر سيب امسال، شرايط بسيار خوبي ايجاد شده است. مديرعامل شهروند با اعلام اينكه در كالاهاي ارائه شده، كيفيت عالي و قيمت مطلوب براي برخورداري هيئت‌ها و دسته‌جات درنظر گرفته شده است، اظهار كرد: فروشگاه شهروند براساس ابلاغيه واصل‌شده، ارائه‌دهنده خدمات به هيئت‌ها و دسته‌جات در اين نمايشگاه در تهيه اقلام مورد نيازشان است. وي با اشاره به اينكه بيش از 50باركد قلم كالايي در غرفه‌هاي فروشگاه شهروند مستقر در چهاردهمين نمايشگاه فرهنگي عطر سيب ارائه شده است، ادامه داد: براي اين قلم كالاها 40درصد تخفيف ويژه قائل شديم و در واقع شهروند در دهه محرم هماهنگ با عزاداران تخفيفات ويژه‌اي براي هيئت‌ها و دسته‌جات درنظر گرفته است. علوي خاطرنشان كرد: تخفيفات ما فراتر از تخفيفاتي است كه هم‌اكنون در فروشگاه‌هاي شهروند است. وي با اشاره به اينكه در فضاي بيش از 100مترچند غرفه به موادغذايي مورد نياز هيئت‌ها اختصاص داده شده است، گفت: اين مواد غذايي شامل برنج، حبوبات، روغن و تمامي اقلام غذايي مورد نياز هيئت‌هاي عزاداري است.

کد خبر 347488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha