مدیرعامل مؤسسه نشر شهر با اشاره به زمان افتتاح چهاردهمین نمایشگاه یاد یار مهربان گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم تا ۱۳آبان‌ماه همزمان با روز دانش‌آموز افتتاحیه یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی ویژه دانش‌آموزان را برگزار کنیم.

نمایشگاه یاد یار مهربان

مجيد حسيني با تأكيد بر دستاوردهاي سيزدهمين دوره نمايشگاه ياد يار مهربان اظهار كرد: در اين دوره بدعت جديدي را مبني بر مشاركت دانش‌آموزان در حوزه كتابخواني و توسعه فرهنگ كتابخواني گذاشتيم كه در عمل با مشاركت خوب جمعيت مخاطب و تمديد مدت زمان نمايشگاه مواجه شد.

وي افزود: پيش‌بيني كرديم تا 8مهرماه مصادف با روزهاي ابتدايي بازگشايي مدارس اختتاميه سيزدهمين نمايشگاه ياد يار مهربان را با حضور دانش‌آموزان برگزيده و معلمان در ايوان شمس برگزار كنيم؛ ضمن اينكه درنظر داريم تا با دعوت از نويسندگان و هنرمندان حوزه كتاب كه مورد علاقه دانش‌آموزان هستند تور يكروزه برج ميلاد ويژه افراد برگزيده را برگزار كنيم. حسيني در ادامه به استقبال شهروندان از سومين نمايشگاه باز باران پرداخت و عنوان كرد: اين دوره از نمايشگاه با افزايش تعداد اقلام فرهنگي و نقاط برگزاري، بخش عظيمي از شهر را پوشش داد و اتفاقاً اين فرصت را فراهم آورد تا خانواده‌هاي محروم و ساكن در نقاط جنوبي شهر به خوبي از خدمات نمايشگاه استفاده كنند. وي گفت: نظرسنجي ما نشان مي‌دهد كه معدل خريد افرادي كه درآمد ماهانه آنها زير 1/5ميليون تومان است در سومين نمايشگاه بازباران نسبت به دوره‌هاي قبل افزايش پيدا كرده و اين امر نشان‌دهنده دسترسي هر چه بهتر اين قشر از جامعه به نمايشگاه و خريد كالاهاي مورد نياز است.

کد خبر 347240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha