با وجود این‌که در ماه‌های گذشته یک جریان مشخص از سوی برخی گروه‌های شکست‌خورده تلاش داشت تا با فرار رو به جلو، این گونه وانمود کند که اختلاف عمیقی در بین نیروهای اصولگرا رسوخ کرده است

دبیرکل سابق حزب همبستگی و از اعضای تاثیرگذار جبهه دوم خرداد تاکید کرد که اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس با 5 فهرست وارد رقابت شده و در این صورت قطعاً شکست خواهند خورد.

محمد رضا راه چمنی در گفتگویی با فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا با وجود این پراکندگی نگران انتخابات نیستند؟ گفت: من فکر می کنم در انتخابات مجلس 5فهرست از سوی اصلاح‌طلبان ارائه شود، اول فهرست حزب اعتماد ملی، دوم گروه‌های ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان معتدل، سوم تعدادی از گروه‌های درون شورای هماهنگی و چهارم یک جنبش مردمی اصلاحات که در انتخابات شوراها نیز حضور داشتند و پنجم نیزگروه‌های عبدالواحد موسوی لاری و ستاد آنها هم خواهند بود، پس قطعا آرا شکسته خواهد شد و قطعا اصلاح‌طلبان به فهرست واحد نخواهد رسید و اگر این اختلاف در فهرست‌ها بیشتر از 40 درصد باشد، قطعا اصلاح طلبان شکست خواهند خورد.

وی یکی دیگر از ضعف های مشهود در جبهه دوم خرداد را عدم مدیریت اصلاحات دانسته و تاکید کرد: هر کسی آمد و حرفی زد، کسی هم بازخواست نکرد که این آقایی که چنین حرفی را می زند چه اندازه نقش در جبهه اصلاح طلبان دارد و موثر است، ایشان چه مسئولیتی دارد که چنین حرف‌هایی را می‌زند؟

راه چمنی به تندروهای طیف اصلاح طلبان هم اشاره کرد و گفت: تندروها کسانی بودند که پیش از دوم خرداد اصلا حرف نمی‌زدند، اما اصلاح‌طلبان اصیل اصلاحات را درچارچوب قانونی اساسی و نظام می‌خواستند، در این میان گروهی با حرف‌های نسنجیده و تند  باعث ایجاد مشکل برای همه گروه‌ها شدند.

کد خبر 34570

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز