یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نیروهای ارتش و مقاومت سوریه پس از درگیری های سنگین با تروریست ها، کنترل کامل دانشکده نظامی در جنوب غرب حلب را به دست گرفتند.

 تسلط کامل ارتش سوریه بر دانشکده نظامی حلب

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، منابع نظامی میدانی گزارش دادند که نیروهای سوریه پس از درگیری شدید و سنگین با عناصر ائتلاف تروریستی جیش الفتح بار دیگر کنترل دانشکده راهبردی توپخانه را به دست گرفتند.

براساس این گزارش، با کنترل این دانشکده بار دیگر نیروهای ارتش سوریه و مقاومت اسلامی، شهر حلب را محاصره کردند و راه‌های ارتباطی تروریست‌ها در حومه جنوبی حلب به سمت «الراموسه» واقع در جنوب غرب حلب قطع شده است.

در جریان عملیات ضد تروریستی منطقه حلب تاکنون افزون بر وارد شدن تلفات سنگین به تروریست ها که شمار آن تا بیش از 2500 نفر نیز اعلام شده و همچنین تعداد بسیار زیاد زخمی ها، استحکامات، واحدهای زرهی و انبارهای جنگ افزار تروریست ها منهدم شده است.

گروه کشورهای غربی-عربی ضد سوری نزدیک به شش سال پیش با جذب تندروترین تروریست های تکفیری و سازماندهی گروه های تروریستی، سوریه را با بحران بزرگی مواجه کردند که تاکنون ده ها هزار کشته، میلیون ها آواره و ویرانی های گسترده برجای گذاشته است.

 

کد خبر 345387

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha