همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم حفظ و گسترش عزت ایرانی و امنیت نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: امروز عزت، امنیت و پیروزی سه ویژگی اساسی در نظام جمهوری اسلامی است.

علی سعیدی

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در هفدهمین یادواره 12شهید روستاهای مزده، سادات محله و کارنام شهرستان ساری با بیان اینکه انقلابی بودن مهم است اما انقلابی ماندن مهم تر است، زیرا امروز افرادی هستند که تنها مدتی انقلابی بودند، افزود: امروز عزت، امنیت و پیروزی سه ویژگی اساسی در نظام جمهوری اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه دستیابی به این شاخص ها را مدیون امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدا هستیم ، گفت : خطرات و تهدیدات متوجه اصل حکومت دینی است که باید مراقب باشیم .

سعیدی بر لزوم حفظ و گسترش عزت ایرانی و امنیت نظام در کشور تاکید کرد و افزود : زمانی سفیر انگلستان شاه ایران را جا به جا می کرد، اما امروز بیش از یک سال و شش ماه از فشار آمریکائیان برای جا به جایی بشار اسد در سوریه می گذرد ولی با اقتدار ایران و درایت رهبری این مقوله رخ نداده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز دنیا به اقتدار نظام جمهوری اسلامی پی برده است، گفت : بیشتر کشورهای اسلامی در سایه اقتدار ایران حق طلبانه حرکت می کنند .

وی افزود : ملت ایران به پشتوانه رهبری با جرات و یقین اعلام می کند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .

او به مشارکت آمریکا در جنگ یمن اشاره کرد و ادامه داد : یقین داشته باشید در این نبرد نیز عزت اسلامی ایران به یمنی ها قدرت می دهد .

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت : امروز ایران اسلامی شرایط مناسبی به لحاظ عزت و امنیت در دنیا دارد و برای حفظ این نعمت باید قدر آن را بدانیم و از آن پاسداری کنیم .

مزده ، سادات محله و کارنام از روستاهای بخش محروم چهاردانگه شهرستان ساری هستند و یادواره 12 شهید این روستاها با محوریت چهار شهید مدافع حرم شهرستان در روستای کارنام برگزار شد.

کد خبر 345146

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha