همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن عمق استرات‍‍ژیک ما را هدف قرار داده است و در این شرایط ایستادگی، شجاعت و برخورداری از بصیرت انقلابی راه مقابله با زیاده خواهی های دشمنان است.

 علی سعیدی

به گزارش سپاه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، در ششمین جشنواره مالک اشتر ویژه شناسایی و معرفی فرماندهان، مسئولان و مدیران برتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سالن همایش های شهید محلاتی انقلاب اسلامی را امانتی الهی برشمرد و پاسداری از آن را تکلیف و رسالتی خطیر توصیف کرد.

وی تصریح کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در مجموعه سپاه مسئولیت سنگینی را در هدایت افکار پاسداران در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب، مصالح نظام و نیز پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت و توجه به منویات و دغدغه های معظم له برعهده دارد.
وی افزود: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در سالهای اخیر موضوعات مهمی همچون استحکام درونی قدرت، استکبارستیزی، جهاد کبیر، انقلابی گری، نفوذ و تحریف حضرت امام (ره) را مورد اشاره و تاکید قرار داده اند که بیان این مسائل مبین عمق دغدغه معظم له نسبت به آن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در شرایط حساس و پیچیده ای به سر می بریم گفت: امروز دشمن عمق استراتژیک ما را هدف قرار داده و در صدد وارد کردن خدشه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دفاع و پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی در سوریه، فلسطین، عراق، لبنان، غزه و یمن است.

وی افزود: از سوی دیگر استکبار جهانی پس از جنگهای سخت و نیابتی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و توطئه و تحریم در عرصه های مختلف راهبرد تعامل را در برابر ایران اسلامی در پیش گرفته که در این شرایط ایستادگی، شجاعت و برخورداری از بصیرت انقلابی راه مقابله با زیاده خواهی های دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت مقوله «اشراف» در نیروهای مسلح گفت: وقوف فرمانده و مسئول به عمق مأموریت رده تحت امر خود، آشنایی با آسیب ها، نواقص و مشکلات به طور واقعی و ملموس و انتقال تجربیات به نسل جوان، و ایجاد انگیزه برای رفع معایب و تقویت شاخصهای برتری و نقاط قوت که به افزایش راندمان کار منجر می شود از جمله فواید «اشراف» است.

سرهنگ پاسدار سیدعلی مرادخانی، مسئول دبیرخانه اشراف نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز در این مراسم گزارشی از فرایند ارزیابی و نحوه تعیین برگزیدگان ارائه کرد.

وی گفت: رشد فرماندهان و مسئولان رده ها برای تحقق مدیریت عملکرد و مدیریت راهبرد، معرفی رده های موفق تر به منظور معرفی الگو برای حرکت انقلابی و جهادی دیگر رده ها و ترغیب در رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی و تحقق شایسته سالاری با تقدیر از برگزیدگان و ایجاد زمینه بهروری بیش از پیش و بروز خلاقیتها برای ایجاد تحول سازنده و پیش برنده از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

در پایان این مراسم از فرماندهان، مسئولان، معاونتها و رده های برتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تجلیل شد.

ششمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با هدف توسعه فرهنگ شایسته سالاری و معرفی سازمانها و مدیران رشد یافته و موفق تر نمایندگی ولی فقیه مبتنی بر رصد و پایش عملکرد وضعیت آنها برای الگو نمایی رشد و تعالی و ترغیب سایر رده ها برگزار شد.

کد خبر 345049

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha