یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
۰ نفر

جوانی که در جریان درگیری با برادرش نابینا شده بود، در جلسه محاکمه، خواستار قصاص چشم او شد.

اين حادثه روز 25 ارديبهشت ماه سال94 در خانه‌اي واقع در جنوب‌غرب تهران اتفاق افتاد. ماجرا از اين قرار بود كه 2برادر كه هر دو در يك ساختمان زندگي مي‌كردند به‌دليل اختلافات مالي كه با يكديگر داشتند با هم درگير شدند. در جريان اين درگيري برادر بزرگ‌تر با ميله‌اي آهني به جان برادر كوچك‌ترش افتاد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد. اما درگيري به همين جا ختم نشد چرا كه بر اثر برخورد ميله آهني به چشم مرد جوان، چشم چپ وي تخليه شد و او بينايي‌اش را از دست داد.

به‌دنبال اين حادثه، قرباني از برادرش شكايت كرد و وي دستگير شد. او مدعي شد كه اصلا با برادرش درگير نشده است اما شهادت چند شاهد عليه او سبب شد تا وي مجرم شناخته شود. در جلسه رسيدگي به اين پرونده كه ديروز در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي حسين اصغرزاده برگزار شد ابتدا مردي كه يك چشمش نابينا شده بود، حادثه را توضيح داد و گفت كه خواسته او قصاص برادرش است. او گفت: برادرم مرد خشني است و حالا بايد تاوان كارش را پس دهد.

در ادامه رئيس دادگاه، اتهام ايراد صدمه بدني عمدي منجر به تخليه و نابينايي چشم را به متهم تفهيم كرد و از او خواست به دفاع از خودش بپردازد. متهم كه 5 فقره سابقه كيفري در پرونده‌اش ثبت شده است مثل تحقيقات مقدماتي به كلي اتهام را انكار كرد و گفت: من روحم هم از اين ماجرا بي‌اطلاع است. وي ادامه داد: من حدود 10سال در انگلستان زندگي و كار مي‌كردم.

آن زمان 27ساله بودم و پولي را كه با زحمت در آنجا به‌دست مي‌آوردم براي برادرم مي‌فرستادم اما وقتي به ايران برگشتم او حاضر نبود پول‌هايم را پس بدهد و همين موضوع باعث ايجاد اختلاف بين ما شد اما من با برادرم درگير نشدم. او به دروغ مي‌گويد كه من باعث نابينايي‌اش شده‌ام. وي ادامه داد: برادرم راننده اتوبوس است و شايد حادثه‌اي برايش اتفاق افتاده و حالا مي‌خواهد به دروغ من را مقصر معرفي كند. در پايان اين جلسه قضات دادگاه براي تصميم‌گيري وارد شور شدند.

کد خبر 343932

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha