چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

مردی که در اقدامی جنون‌آمیز خانه را به آتش کشیده و باعث مرگ همسر و دختر ۴ساله‌اش شده بود از سوی دادگاه به تحمل ۱۰سال حبس محکوم شد.

اين جنايت روز 23تير‌ماه سال 88در خانه‌اي واقع در پاكدشت اتفاق افتاد. در آن روز به آتش‌نشاني خبر رسيد كه خانه‌اي دچار آتش‌سوزي شده است. دقايقي بعد با حضور نجاتگران آتش‌نشاني شعله‌هاي آتش مهار شد اما در اين حادثه زن 32ساله‌اي همراه دختر 4ساله‌اش جان خود را از دست دادند. شواهد نشان مي‌داد كه اين آتش‌سوزي عمدي است؛ به همين دليل تحقيقات در اين‌باره آغاز شد. تنها مظنون اين پرونده پدر خانواده بود.

او از مدت‌ها قبل با همسرش دچار اختلاف شده و ممكن بود در اين حادثه دست داشته باشد. وقتي وي تحت بازجويي قرار گرفت آتش‌سوزي عمدي را به گردن گرفت و گفت: مدتي بود كه به همسرم شك داشتم و سر همين موضوع با يكديگر كشمكش داشتيم. آن روز درحالي‌كه عصباني بودم او را تهديد كردم كه با بنزين زندگي‌اش را به آتش مي‌كشم. مقداري بنزين در خانه ريختم اما نمي‌خواستم واقعا تهديدم را عملي كنم.

با اين حال خانه ناگهان آتش گرفت و همسر و دخترم در آتش‌سوزي از بين رفتند. درحالي‌كه تحقيقات در اين‌باره ادامه داشت والدين همسر اين مرد نسبت به او اعلام گذشت كردند. با وجود اين، وي در شعبه 113دادگاه كيفري وقت استان تهران محاكمه و به لحاظ جنبه عمومي جرم و از بابت قتل همسرش به تحمل 7سال حبس و به اتهام قتل دخترش به 10سال زندان محكوم شد. براساس يكي از مواد قوانين جديد كيفري اگر فردي به‌دليل ارتكاب 2جرم محكوم شود، حكم شديد‌تر در موردش اجرا مي‌شود. به همين دليل پرونده اين بار در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان بررسي و قضات دادگاه وي را به 10سال حبس محكوم كردند كه اين رأي از سوي قضات ديوان عالي كشور نيز تأييد و قطعي شد.

کد خبر 343575

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha