کیفرخواست پرونده دختری به نام شهرزاد که متهم به قتل نامزدش است، از سوی بازپرس جنایی تهران صادر شد.

حوادث

او به‌زودي در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود.اين جنايت بامداد 24فروردين امسال در غرب پايتخت رخ داد و در بررسي‌ها مشخص شد جوان 33ساله‌اي به نام فرهاد بر اثر ضربه چاقويي كه به گلويش وارد شده جانش را از دست داده است. عامل اين جنايت كسي جز زن 32ساله‌اي به نام شهرزاد نبود كه مي‌گفت مقتول مي‌خواسته در خانه او مواد بكشد براي همين با او درگير شده و دست به جنايت زده است.

اين زن چند روز پيش به شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد و در آخرين دفاعيات خود به قاضي ايلخاني گفت:هنوز باورم نمي‌شود كه فرهاد را كشته‌ام.مي خواهم خانواده‌اش بدانند كه من از مرگ فرهاد خيلي ناراحتم و اصلا قصد كشتن او را نداشتم. اميدوارم رضايت بدهند تا از مجازات قصاص نجات پيدا كنم. اصلا نمي‌دانم چه شد كه در كشمكش با او چاقو به گردنش خورد. باور كنيد چاقو براي خودش بود و او با آن تهديدم كرد كه به خانه راهش بدهم.

وي درخصوص جزئيات ماجرا گفت:شب حادثه فرهاد مي‌خواست در خانه‌ام شيشه بكشد. او را بيرون كردم و اجازه ندادم وارد شود. اما فرهاد شروع كرد به سر و صدا و دادو بيداد كردن.ديروقت بود و از ترس همسايه‌ها و آبروريزي در را بازكردم. پايش را بين چارچوب گذاشت و مي‌خواست به داخل خانه بيايد. يك دفعه ديدم چاقو در دست دارد. به او گفتم حق ندارد شيشه بكشد و گرنه به خانواده‌اش مي‌گويم. اين را كه گفتم بيشتر عصباني شد. من هم هلش دادم تا به بيرون برود و چاقو را از دستش گرفتم اما او به زوروارد خانه شد.با هم درگير شديم دستانم را گاز گرفت و موهايم را كشيد. من هم دستانش را گاز گرفتم و يك دفعه نمي‌دانم چطورچاقو به گلوي او وارد شد. بعد خون آلود روي زمين افتاد.

به گزارش همشهري، پس از جلسه آخرين دفاع، قاضي جنايي با توجه به شكايت اولياي دم، كيفرخواست پرونده را به اتهام قتل عمد صادر كرد تا شهرزاد به‌زودي در دادگاه كيفري استان تهران پاي ميزمحاكمه برود.

کد خبر 342958

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha