شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

زن جوان که در اقدامی جنون‌آمیز، دختر ۴ ساله‌اش را به قتل رساند تا بتواند دوباره ازدواج کند، با بخشش پدر مقتول از مجازات قصاص رهایی یافت.

متهم

دوم فروردين‌ماه، گزارش مرگ مرموز دختربچه 4ساله‌اي به نام سارا به مأموران كلانتري 160خزانه اعلام شد. مادر جوان او مي‌گفت وقتي از خواب بيدار شده و ديده حال دخترش بد است او را به بيمارستان رسانده اما ساراكوچولو به‌دليل وخامت حالش جان باخته است. هنوز معلوم نبود كه علت مرگ اسرارآميز سارا چه بوده است.

وقتي با دستور قاضي منافي‌آذر جسد دختربچه به پزشكي قانوني منتقل و با انجام آزمايش سم‌شناسي مشخص شد كه سارا به‌دليل خوردن قرص متادون جان باخته است، دستور بازداشت مادر وي صادر شد. اين زن 30ساله در بازجويي‌ها سرانجام رازمرگ دخترش را فاش كرد و قتل او را گردن گرفت. وي مدعي بود كه 3سال قبل از شوهرش طلاق گرفته و خواستگاران زيادي دارد. اما آنها به محض اينكه متوجه مي‌شدند وي دختر دارد و حضانتش به‌عهده خودش است از ازدواج با وي منصرف مي‌شدند.

وي گفت:شب حادثه قرص متادون را داخل آبميوه ريختم و به او دادم و با هم خوابيديم. نيمه‌هاي شب متوجه شدم كه حالش بد است اما روي سرش پتو كشيدم تا چيزي نبينم. صبح بيدار شدم و متوجه شدم سارا فوت شده است. درحالي‌كه تحقيقات در اين خصوص ادامه داشت، ديروز متهم براي تحقيقات، مجددا به دادسراي جنايي منتقل شد اما فكرش را نمي‌كرد كه شوهر سابقش زودتر از وي به شعبه سوم دادسراي جنايي تهران رفته تا از قصاص وي گذشت كند.

پدرساراكوچولو در اين خصوص به قاضي منافي‌آذر گفت: با اينكه همه اطرافيانم اصرار داشتند كه براي همسرسابقم درخواست اشد مجازات كنم اما با خود گفتم اگر او قصاص شود شايد يك جورايي از زندگي در اين دنيا راحت شود. براي همين او را مي‌بخشم تا وقتي كه زنده است با اين عذاب وجداني كه جان دخترش را گرفته، زندگي كند.به اين ترتيب با بخشش متهم، وي از لحاظ جنبه عمومي در دادگاه محاكمه خواهد شد.

کد خبر 343807

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha