همشهری آنلاین: مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از برنامه این مجتمع برای راه اندازی مراکز تخصصی چشم پزشکی، تصویربرداری، سرطان و توانبخشی خبر داد.

مدیر مجتمع دارویی هلال احمر ایران

به گزارش ایسنا ، دکتر حمید چوبینه در یک نشست خبری باتشریح اقدامات و برنامه های مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، از راه‌اندازی مرکز "پایش و غربالگری سلامت مادر، کودک و جنین" و تشکیل "دفتر حمایت، تکریم و مشاوره بیماران " برای کمک به بیماران نیازمند خبر داد.

وی به برنامه مجتمع دارویی درمانی هلال ایران برای راه اندازی یک مرکز جامع توانبخشی نیز اشاره و تصریح کرد: تکمیل بسته‌های درمانی و توانبخشی جزو اهداف ویژه هلال احمر برای مردم است. در همین راستا راه اندازی یک مرکز جامع توانبخشی، تصویربرداری و سرطان را در برنامه خود قرار داده‌ایم.

چوبینه از افزایش 30 تا 40 درصدی عمل‌های جراحی در این مجتمع خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های خالی این مجموعه می‌توانیم عمل‌های جراحی بیشتری را انجام دهیم. میزان ورودی بیماران برای دریافت خدمات پاراکلینک نیز طی دو ماه اخیر 170 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران ادامه داد: در حال حاضر تعداد فعالیت روزهای مجتمع را با افزایش متخصص و فوق تخصص بیشتر کرده‌ایم به این ترتیب قرار است در روزهای جمعه نیز خدمت رسانی شود. همچنین با توجه به ارتباطات جدیدی که در حوزه توریست درمانی برقرار شده است، تلاش می‌شود حجم بیشتری از بیماران خارجی را پوشش می‌دهیم.

به گفته چوبینه، در این مجتمع بزودی یک مرکز ویژه برای خدمات دندانپزشکی افتتاح می‌شود و همچنین در مهرماه سال جاری نیز برنامه مشترکی با کشور ایتالیا برای همکاری با متخصصان ناباروری اروپایی و جذب بیماران ایتالیایی برگزار می‌شود.

مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران به دریافت پروانه بهره برداری هتل هلال ایران اشاره کرد و گفت: ما با دریافت این پروانه و همچنین کسب موافقت اصولی سازمان میراث فرهنگی ، می‌توانیم مهمانان خارجی خارج از هلال احمر را نیز پذیرش کنیم. در حال حاضر نیز از کشورهای مختلفی مانند عمان، تاجیکستان، افغانستان، آذربایجان و عراق بیمار داریم. با توجه به استاندارد شدن کیفیت درمان و همچنین به صرفه بودن آن، بیماران کشورهای منطقه ایران را به عنوان مقصد درمان خود انتخاب می‌کنند.

وی تعداد بیماران خارجی مراجعه کننده به این مجتمع در سه سال اخیر را حدود 1500 نفر اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه‌های جاری ما تکمیل بسته خدمات درمانی برای بیمارستان ایرانیان دوبی است.

مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران در خصوص همچنین اضافه کرد: طی دو سال گذشته بیش از 4500 زوج به مرکز درمان ناباروری رویش مجتمع هلال ایران مراجعه کردند و بیش از 50 درصد آنها وارد چرخه درمان شدند. بخش عمده‌ای از این بیماران نابارور با مشاوره‌های اولیه و تجویز داروهای سبک و همچنین اصلاح سبک زندگی خود صاحب فرزند شدند و در حدود 40 درصد بیمارانی که وارد چرخه درمان شدند نیز صاحب فرزند شدند.

کد خبر 343309

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha