مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
۰ نفر

ماجرای فوت ۴ بیمار دیالیزی در بیمارستان سینای اهواز و پیگیری‌های مجلس، به اختلاف نظر میان کمیسیون بهداشت و نمایندگان اهواز منجر شده است.

در حالي‌كه امينی‌فرد سخنگوي كميسيون بهداشت و درمان در گفت وگو با همشهری، گزارش اوليه وزارت بهداشت را قابل قبول می‌داند، يك نماينده مردم اهواز مي‌گويد كه «وزارت بهداشت جواب قانع‌كننده‌اي به ما نداده و همچنان منتظر جوابيم.»

جواد كاظم‌زاده‌الباجي درخصوص فوت 4بيمار دياليزي پس از انجام دياليز در بيمارستان سيناي كارون با اشاره به جلسه با وزير بهداشت مي‌گويد: وزير بهداشت خود به اين مسئله اذعان دارند كه از نظر امكانات بهداشتي و درماني، خوزستان داراي پايين‌ترين رده در كشور است.

اميني‌فرد اما درباره تناقضات بين نظر كميسيون بهداشت با نظر نمايندگان اهواز مي‌گويد: آنچه در نتيجه‌گيري نهايي مشخص شده اين است كه با خطاي پزشكي و آلودگي بيمارستاني يا اشكال سيســتماتيك در خدمات دياليز هم نبوده است.اما با توجه به تناقضاتي كه وجود دارد و اينكه نماينده اهواز در اين زمينه قانع نشده وزارت بهداشت را ملزم خواهيم كرد كه در اين زمينه پاسخ نهايي را تا آخر هفته جاري به ما اعلام كند.

وي افزود: اين موضوع با جديت بيشتر روز دوشنبه در كميسيون مطرح خواهد شد تا نماينده اهواز درصورت صلاحديد اعتراض خود را مطرح كند. سخنگوي كميسيون بهداشت در پايان گفت: مقرر شده تا يوسفي نماينده اهواز به‌عنوان نماينده كميسيون بهداشت در اين‌باره توضيحات خود را ارائه كند.

کد خبر 343214

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha