همشهری آنلاین: عضو هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی ایران گفت: طبق توافق به عمل آمده با بانک‌ها قرار است امسال ۱۰ هزار واحد تولیدی تعطیل شده با حمایت دولت باردیگر به چرخه تولید باز گردند.

کمال‌الدین پیرموذن

به گزارش خبرنگار ایرنا، کمال الدین پیرموذن یکشنبه(24 مرداد) همزمان با هفته صنایع کوچک در بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اردبیل افزود: 2 هزار طرح تولیدی جدید نیز حمایت مالی می‌شوند تا صنعت کشور رونق گیرد.

وی بیان کرد: 20 درصد واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی کشور همچنان تعطیل و بلا تکلیف هستند.

او با اشاره به تلاش مسئولان برای احیای واحدهای تولیدی راکد در کشور بیان کرد: هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی تلاش می‌کند تا با همکاری بانک‌ها زمینه احیای و توانمندسازی صنایع راکد را فراهم آورد و تاکنون در این راستا توانسته است 4 هزار میلیارد ریال بخشودگی جرایم بانکی واحدهای تولیدی مشکل‌دار را انجام دهد.

پیرموذن با بیان اینکه 96 درصد صنایع کشور را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهد افزود: 42 درصد اشتغال در کشور در صنایع کوچک و متوسط اتفاق می‌افتد و با احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده شاهد رونق اقتصادی و اشتغال در کشور خواهیم بود.

عضو هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی ایران افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در احیای صنایع کوچک به عنوان بنیان اقتصاد مقاومتی همت همه مسئولان بر این است تا صنایع کوچک و متوسط به شکل ویژه مورد حمایت قرار گرفته و از تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.

کد خبر 343164

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha