مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

۲۲ مرداد احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران برنامه تهرانگردی خود را به بازدید از چندین روزنامه و رسانه اختصاص داد.

تهرانگردی عضو شورای شهر در تحریریه همشهری

اين برنامه وي به مناسبت هفته‌اي كه در آن موضوعات خبرنگاران و رسانه‌ها به‌خاطر روز خبرنگار در 17مرداد‌ماه بيش از پيش مطرح شده بود، صورت گرفت. بدين‌ترتيب تهرانگردي وي حال و هواي رسانه‌اي داشت.

برنامه با بازديد از روزنامه‌هاي خراسان، ايران، سپيد ايران، انجمن عكاسان مطبوعات ايران و جهان صنعت همراه شد. در اين ميان يكي از بخش‌هاي جالب براي تهرانگردان آشنايي با نحوه كار روزنامه سپيد ايران بود. اين روزنامه به‌عنوان نخستين روزنامه به خط بريل در ايران و جهان شناخته مي‌شود.

پس از اين مسجدجامعي هنگام حضور در انجمن عكاسان مطبوعات ايران گفت: امروز عكس، جاي خبر، تحليل و گزارش را گرفته و خود عكس جريان‌سازي مي‌كند. وي پيشنهاد راه‌اندازي روزنامه عكس را براي عكاسان مطبوعاتي هم ارائه كرد.  تهرانگردان همچنين در بخشي از برنامه خود به مؤسسه همشهري آمدند و ضمن بازديد از بخش‌هاي مختلف در‌ جريان كار عصر روز جمعه اعضاي تحريريه و فني قرار گرفتند.

مسجدجامعي نيز علاوه بر گفت‌وگو با افراد حاضر، مسائلي را درباره موضوعات روز از خبرنگاران پرسيد. وي جوياي مسائلي درخصوص صفحه‌آرايي روزنامه، مطالب همشهري دو، رويكرد محيط‌زيستي روزنامه و همچنين آژانس عكس همشهري شد كه مسئولان هر بخش توضيحاتي را بيان كردند. در اين برنامه تعداد زيادي از خبرنگاران، عضو شوراي شهر تهران را همراهي مي‌كردند.

کد خبر 342968

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha