روز گذشته جشن یکسالگی سبقت‌مجاز با حضور اعضای باشگاه سبقت مجاز در سالن همایش‌های مؤسسه همشهری برگزار شد.

موسسه همشهری

به گزارش همشهري، در اين مراسم كه با حضور جمعي از مديران، اعضاي باشگاه سبقت مجاز و مردم نيكوكار برگزار شد، برخي اعضاي فعال باشگاه سبقت مجاز به سخنراني پرداختند و از علت حضورشان در باشگاه و تجربه‌هايي كه در اين مدت كسب كرده‌اند، براي حضار گفتند. اين تجربه‌ها شامل كارهاي خير جمعي كه طي يك سال گذشته در سبقت مجاز انجام شد و همچنين فعاليت‌هاي فرهنگي اعضاي باشگاه سبقت مجاز مي‌شد.

در ادامه اين مراسم مستندي از وضعيت و شرايط مردم منطقه قلعه‌گنج به نمايش درآمد و پس از آن كمپين قلعه‌گنج و نحوه و چگونگي همكاري اعضاي باشگاه سبقت مجاز گروه جهادي محبين‌الائمه براي تهيه و توزيع بسته‌هاي عيدانه در اين منطقه تشريح شد. در اين مراسم، مهدي ذاكري، مديرعامل مؤسسه همشهري نيز گفت: «مؤسسه همشهري با راه‌اندازي بخش سبقت مجاز به‌دنبال ترويج فرهنگ كار خير در سطح جامعه و تغيير نگرش عمومي به مشكلات اجتماعي است.» وي افزود: «متأسفانه نگاه غالب امروزي به امر خير، مالي است درحالي‌كه فعاليت اعضاي سبقت مجاز همشهري نشان‌ داده است كه براي انجام كار خير الزاما نياز به توانايي مالي نيست.» ذاكري يادآور شد: «سبقت مجاز هنوز در ابتداي مسير است و برنامه بلندمدت و مدوني را در آينده دنبال خواهد كرد.»

پس ازآن، از 7 نفر از قهرمانان عرصه كار خير تقدير شد. در پايان اين جشن كيك سبقت‌مجاز در حياط ساختمان همشهري بريده شد و سپس مدعوين نهال سبقت مجاز را در حياط مؤسسه كاشتند.گفتني است، اسفند‌ماه سال گذشته، اجراي طرح سبقت مجاز با هدف ترويج فرهنگ كار خير و تقويت روحيه نوع‌دوستي و دينداري در جامعه آغاز شد. اين طرح كه به يكي از طرح‌هاي ويژه روزنامه همشهري تبديل شده، نامش را وامدار آيه مباركه قرآن كريم است كه مي‌فرمايد: در نيكي كردن از هم سبقت بگيريد. همه مخاطبان هم مي‌توانند به عضويت در باشگاه سبقت مجاز همشهري در آيند. آدرس كانال تلگرامي سبقت مجاز عبارت است از: sebghatmojaz@

کد خبر 326893

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha