همشهری آنلاین: وزیر امنیت داخلی برزیل ضمن اعلام خبر اخراج دختر شاهزاده سعودی از برزیل، خواستار جلوگیری از ورود شخصیت‌های منسوب به کشورهای بدنام در قالب مقام‌های ورزشی به کشورش شد.

دختر شاهزاده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وب سایت خبری آژنسیا برزیل، وزیر امنیت داخلی برزیل از فراهم آوردن تمهیداتی جهت جلوگیری از آنچه وی ورود برخی از اعضای کاروان های ورزشی کشورهای بدنام خواند، خبر داد.

«سرخیو اچگوین»، در پاسخ به سوال خبرنگار آژنسیا برزیل در مورد حضور شاهزاده «ریما بنت بندر» دختر شاهزاده بندر بن سلطان که اخیرا به سمت معاونت بخش زنان کمیته ملی ورزش عربستان منصوب شده گفت: دوستان من در پلیس فدرال تمام تلاش خود را برای تامین امنیت کشور در طول مدت برگزاری بازیهای المپیک می کنند.

وی افزود: آنها (افراد پلیس) نسبت به حضور اعضای کاروانهای برخی کشورهای بدنام در لباس مسئولان ورزشی کاملا هوشیار هستند.

آچگوین تاکید کرد: به ما خبر داده شده است که شاهزاده سعودی با هئیت ورزشکاران المپیک به برزیل آمده است و دستور داده ایم که این شاهزاده هرچه سریع تر از کشور خارج شود. در این زمینه می بایست اقداماتی صورت گیرد تا از همان ابتدای کار از ورود اینگونه افراد به المپیک جلوگیری شود.

گفتنی است، طبق اسناد منتشر شده ۲۸ صفحه ای از سوی وزارت دادگستری آمریکا در مورد حادثه ۱۱ سپتامبر، شاهزاده بندر که در آن زمان سفیر عربستان در آمریکا بوده در رخداد این فاجعه انسانی دخیل بوده است.

وی همچنین از اعضای موثر در تشکیل گروه تروریستی داعش به حساب می‌آيد.

کد خبر 342888

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha