شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

دختر ۲۰ ساله وقتی از خانه فرار کرد نمی‌دانست سرنوشتی شوم در انتظارش است.

او 15روز در خانه زني زنداني بود و بيگاري مي‌كرد.چهارشنبه هفته گذشته دخترجواني هراسان خود را به ماموران پليس رساند و مدعي شد كه در دام زن آدم‌ربايي گرفتار و حالا موفق به فرار از اسارتگاه شده است. با شكايت اين دختر 20ساله، وي روز گذشته مقابل قاضي مرشدلو بازپرس شعبه هفتم دادسراي امورجنايي تهران قرار گرفت.

او گفت:به خاطر اختلافاتي كه با خانواده‌ام داشتم حدود دو هفته قبل فرار كردم اما نمي‌دانستم حادثه شومي در انتظارم است. وقتي فرار كردم به شهريار رفتم و در آنجا با زني به نام بنفشه آشنا شدم. او پيشنهاد داد كه شب را مهمان خانه‌اش باشم. آن شب وقتي به خانه او رفتم تازه متوجه شدم كه ماجرا از چه قرار است. بنفشه مرا در خانه‌اش حبس كرد و براي كارهاي منزل از نظافت گرفته تا پختن غذا براي ميهمان‌هايش از من بيگاري مي‌كشيد.

او در روز فقط يك نوبت به من غذا مي‌داد. از سوي ديگر بيشتر وقت‌ها خانه بود و زماني كه مي‌خوابيد و يا بيرون مي‌رفت، درها را قفل مي‌كرد تا فرار نكنم. هروقت هم اعتراض مي‌كردم مي‌گفت من جاي خواب برايت فراهم كردم و تو بايد در ازاي آن همه كارهاي خانه‌ام را انجام بدهي.

او مدام مي‌گفت تو فراري هستي و جايي براي استراحت نداري، اگر بيرون باشي در دام پسران شيطان‌صفت گرفتار مي‌شوي و وضعيت خطرناكي پيش رويت است. دختر جوان گفت: دو هفته آنجا زنداني بودم تا اينكه شب آخر زماني كه بنفشه خواب بود از طريق پنجره موفق شدم فرار كنم. در مدتي كه آنجا بودم هيچ راه فراري نداشتم حتي اگر فرياد هم مي‌زدم كسي صدايم را نمي‌شنيد چرا كه اطراف خانه بنفشه، خانه ديگري نبود.

پس از اظهارات دختر جوان، وي در اختيار خانواده‌اش قرار گرفت و ماموران بنفشه را دستگير كردند. او با دستور قاضي در اختيار مأموران اداره يازدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

کد خبر 342344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha