مرد مسلح که با محبوس‌کردن دختر مورد علاقه‌اش در آژانس مسافرتی تلاش می‌کرد هر طوری شده از او جواب مثبت بگیرد، در عملیات ضربتی پلیس لاهیجان دستگیر شد.

متهم

اين حادثه حدود ساعت يك بامداد ديروز در شهرستان لاهيجان در استان گيلان رخ داد. ماجرا از اين قرار بود كه ساكنان خياباني حوالي يكي از ميدان‌هاي اصلي لاهيجان پس از نيمه‌شب متوجه صداي درگيري از يك آژانس مسافرتي شدند. در اين آژانس مدت‌ها بود كه زن و مرد جواني با هم كار مي‌‌كردند و همسايه‌ها وقتي خود را به مقابل آژانس رساندند، متوجه شدند كه در ورودي از داخل قفل است و صداي درگيري همچنان به گوش مي‌رسد.

ماجرا به پليس گزارش شد و طولي نكشيد كه تيمي از مأموران راهي محل حادثه شدند. آنها از زن و مرد جوان خواستند كه در را باز كنند اما مرد فرياد مي‌زد كه تا زماني كه دختر موردعلاقه‌اش براي ازدواج با او پاسخ مثبت نداده، در را باز نخواهد كرد. مأموران پليس چندين‌بار خواسته خود را تكرار كردند اما مرد جوان به آنها توجهي نمي‌كرد و اين در حالي بود كه دختر جوان با فرياد از مأموران كمك مي‌خواست.

درست زماني كه مرد جوان براي لحظاتي از مأموران پليس غافل شده بود، آنها در عمليات ضربتي در را شكستند و وارد آژانس شدند و اين مرد را دستگير كردند. آنها پس از دستگيري مرد جوان، در بازرسي كيفش يك قبضه كلت كمري به همراه تعدادي فشنگ پيدا كردند كه نشان مي‌داد اين مرد نقشه شومي در سر داشته است. از آن سو، دختر جوان پس از آزادي در تحقيقات گفت: آژانس متعلق به برادرم است اما مدت‌هاست كه من و اين مرد(متهم)‌ در اينجا با هم كار مي‌كنيم و برادرم براي اداره آژانس به من اختيار تام داده است.

او ادامه داد: از مدتي قبل متهم به من ابراز علاقه كرد و اين در حالي بود كه من هم به او علاقه داشتم. به همين دليل وقتي به من پيشنهاد ازدواج داد، قبول كردم تا اينكه چندي پيش فهميدم كه او سابقه‌ كيفري دارد و پيش از اين از سوي پليس دستگير شده است. به همين دليل ترسيدم و از ازدواج با او خودداري كردم و به وي جواب رد دادم اما او عصباني شد و اصرار داشت كه بايد با هم ازدواج كنيم.

دختر جوان گفت: تصميمم را گرفته بودم و قصد ازدواج با او را نداشتم تا اينكه ساعاتي قبل دوباره بحث ازدواج را پيش كشيد و وقتي باز هم به او جواب منفي دادم، در آژانس را قفل كرد و كليد را برداشت و گفت تا زماني كه جواب مثبت نگرفته، اجازه خروج به من نمي‌دهد. من كه ترسيده بودم شروع به سر و صدا كردم و خوشبختانه همسايه‌ها متوجه شدند و پليس را خبر كردند.
به گفته محمدرضا جعفري خيرخواه، معاون اجتماعي پليس گيلان با اظهارات دختر 29ساله، مرد جوان بازداشت شد و تحقيقات تكميلي از او ادامه دارد.

کد خبر 340144

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha