همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری طی پیام تبریکی به مناسبت انتصاب سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی به ریاست دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: این دانشگاه از جایگاه منحصر بفردی در ارتقاء علمی فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح برخوردار است.

صفوی

به گزارش دفتر دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، در ابتدای پیام تبریک سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی خطاب به رئیس جدید دانشگاه عالی دفاع ملی آمده است،انتصاب شایسته جنابعالی به سمت رییس دانشگاه عالی دفاع ملی که با مُهر تأیید فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) رقم خورد، موجب خرسندی شد.

وی در ادامه این پیام تبریک تصریح کرده است، جایگاه منحصر بفرد دانشگاه عالی دفاع ملی در ارتقاء علمی فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح و مدیران سه قوه در سطوح عالی و راهبردی و تعامل سازنده و کارآمد با سایر مراکز آموزشی و پژوهشی نیازمند الزاماتی از جمله مدیریت عالی در راس آن مجموعه آموزشی و پژوهشی است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه این پیام آورده است، توجه ویژه به نیازمندیهای آموزشی و پشتوانه علمی مورد نیاز نیروهای مسلح در سطوح راهبردی می تواند در کارآمدی هر چه بیشتر آن دانشگاه موثر باشد.

وی در این پیام تصریح کرده است، اجرائی کردن و تدوین راهبردها و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا در حوزه دفاعی کشور ، در سرفصل های آموزشی و پژوهشی و انتقال آن به فرماندهان و مدیران نیروهای مسلح و مدیران سه قوه از الزامات هدفمند کردن فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه عالی دفاع ملی است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پایان این پیام تبریک تاکید کرده است، اکنون که سکانداری و ریاست دانشگاه عالی دفاع ملی به دستان فردی انقلابی و فرمانده ای مومن، خردمند و شجاع و دارای بینش راهبردی نسبت به مسائل جهانی و منطقه ای، با سوابق ارزشمند در سپاه و دوران دفاع مقدس و وزارت دفاع سپرده شده است، اینجانب این انتصاب را در این مسئولیت خطیر به جنابعالی تبریک گفته و از خداوند توفیق تان را در خدمت گذاری هر چه بیشتر تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)خواستارم.

سردار احمد وحیدی با حکم سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی شده است.

سردار وحیدی در دولت دهم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود و پس از آن ریاست مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی را بر عهده داشت.

پیش از این ابراهیم حسن بیگی مسئولیت ریاست این دانشگاه را بر عهده داشته است.

کد خبر 342315

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha